لپ تاپ

لنوو مدل های تینک پد X1 و یوگا خود را با تراشه های نسل 12 اینتل به روز کرد

مدت کوتاهی پس از اینکه اینتل به دنیا اعلام کرد که Alder Lake برای لپ‌تاپ‌ها از راه رسیده است، همه سازندگان لپ‌تاپ محصولات خود را برای استفاده از سیلیکون جدید به نمایش می‌گذارند. امروز، نوبت لنوو است که طیف به‌روزرسانی‌شده‌ای از دستگاه‌های تینک پد X1 و یوگا را با تراشه‌های جدید و نسل دوازدهم اینتل Core و بسیاری از دستگاه‌های شگفت‌انگیز ارائه می‌کند.

سری X1 پرچمدار از نسل دهم X1 Carbon، نسل هفتم X1 Yoga و نسل دوم X1 Nano استقبال می کند. این ماشین‌های پیشرفته برای حرفه‌ای‌هایی که در حال حاضر بین اداره و کار از خانه گیر افتاده‌اند، مانند بسیاری از ما این روزها، هدف قرار گرفته است. این بدان معناست که تمرکز اصلی این است که مطمئن شوید در حالی که در یک جلسه بی پایان زوم نشسته اید، کاملاً وحشتناک به نظر نرسیدید.

به همین دلیل است که این مدل‌های جدید همگی دارای یک «نوار ارتباطی» بازطراحی‌شده هستند، که روشی جذاب برای توصیف محفظه وب‌کم است. در داخل آن، یک «دوربین برتر» با تعدادی گزینه، از جمله یک دوربین HD استاندارد یا یک دوربین FHD + IR، همراه با میکروفون‌های چهار آرایه پیدا خواهید کرد. همچنین می‌توانید یک بسته نرم‌افزاری Computer Vision را انتخاب کنید که، به‌طور خودکار تشخیص دهد که چه کسی در جلوی دستگاه است تا تجربه ورود سریع‌تری داشته باشد.

همچنین می‌توانید این دستگاه‌ها را با نمایشگرهای OLED، یک گزینه 2.8k برای X1 Carbon و یک OLED کامل 4K برای X1 Yoga مشخص کنید. به‌علاوه، WiFi 6E، گزینه‌هایی برای مودم‌های 4G یا 5G و پشتیبانی از ویژگی‌های یافتن Tile وجود دارد که به شما کمک می‌کند هرگز دستگاه خود را نادرست قرار دهید. تینک پد X1 کربن (نسل 10) و یوگا (نسل 7) در ماه مارس با قیمت های پایه به ترتیب از 1639 دلار و 1749 دلار در دسترس خواهند بود. در همین حال، X1 نانو (نسل 2)، یک ماه بعد در ماه آوریل ارائه خواهد شد و مدل پایه آن 1659 دلار قیمت دارد.

در همان زمان، لنوو همچنین در مورد ماشین‌های یوگای غیر-X خود از جمله Yoga 9i، Yoga 71 و Yoga 6 صحبت کرده است. 9i پرچم‌دار 2 در 1 سال است که با گزینه تراشه‌های نسل دوازدهم Core اینتل همراه با گرافیک Iris Xe عرضه می‌شود که آن را به یک دستگاه دارای گواهی Evo اینتل تبدیل می‌کند. لنوو می‌گوید که این مدل جدید صدای بسیار بهبود یافته‌ای (باورز و ویلکینز) دارد که بسیار بلندتر از قبل است. همچنین می‌توانید 9i را با صفحه نمایش لمسی 4K OLED IPS 16:10 با دقت رنگ 100 درصد DCI-P3 دریافت کنید.

در همین حال، 7i دارای گزینه صفحه نمایش لمسی 2.8K OLED (برای 14 اینچی) یا صفحه نمایش 2.5K LCD 60 هرتزی (برای مدل 16 اینچی) است. هر دو گزینه Core i7 اینتل، همراه با گرافیک Iris Xe، شارژ سریع و صفحه نمایش های بهینه شده برای حرفه ای های گرافیک را دارند. در همین حال، Yoga 6 با روکش آلومینیومی بازیافتی یا روکش پارچه ای ساخته شده با 50 درصد پلاستیک بازیافتی، برای تجلی اعتبارات زیست محیطی لنوو طراحی شده است.

می توانید انتظار داشته باشید که Yoga 9i را در سه ماهه دوم سال 2022 با مدل پایه با قیمت 1399 دلار در دسترس داشته باشید. Yoga 7i مدل 16 اینچی با قیمت 899 دلار به فروش می رسد، در حالی که برادر کوچکتر آن قبل از شروع به ساخت آن 949 دلار برای شما هزینه دارد و هر دو در سه ماهه دوم امسال نیز وارد بازار می شوند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا