لنوو در CES 2022 از نسل سوم لپ تاپ تینک بوک پلاس با دو نمایشگر اصلی 17.3 اینچی فوق عریض و لمسی ثانویه 8 مگاپیکسلی معرفی کرد. صفحه نمایش 17.3 اینچی اصلی دارای نسبت تصویر 21:10، وضوح 3072 در 1440 پیکسل(3K)، نرخ تازه سازی 120 هرتز، روشنایی 400 نیت، رنگ 100 درصد DCI-P3، عملکرد لمسی و Dolby Vision است. همچنین دارای گواهی TÜV Rheinland برای نور آبی کم است.

صفحه نمایش ثانویه 8 اینچی LCD لمسی با یک قلم فعال یکپارچه برای تایپ کردن ارائه می شود و شامل کتابخانه های دیجیتال Pantone و ColorKing Plus است. صفحه نمایش با شیشه پوشانده شده و وضوح عمودی 800 در 1280 پیکسل دارد. می توان از آن به عنوان تخته طراحی، دفترچه یادداشت، لانچر، میرور تلفن، ماشین حساب و موارد دیگر استفاده کرد. لنوو واقعاً تلاش کرده تا آن را به بخش مهمی از لپ‌تاپ تبدیل کند و عملکرد آبشار (جایی که صفحه اصلی تا صفحه ثانویه امتداد دارد) و انعکاس صفحه را اضافه کرده است.نمایشگر ثانویه در کنار صفحه کلید (در سمت راست) نصب شده است. بقیه صفحه‌کلید و پایه‌های کف دست بسیار نزدیک‌تر به یک دستگاه 14 اینچی هستند.

به طور کلی، وزن این لپ تاپ حدود 4.4 پوند (2 کیلوگرم) و ضخامت آن فقط 0.70 اینچ (17.9 میلی متر) است. این برای دستگاهی با دو صفحه نمایش کاملا قابل احترام است. این عمدتا از آلومینیوم ساخته شده و در رنگ طوفانی ارائه می شود. برای اثبات دوامش، گواهینامه MIL-STD 810H را دریافت کرده است. از لحاظ مشخصات، این لپ‌تاپ از پردازنده‌های جدید نسل دوازدهم اینتل سری Core H، حداکثر 32 گیگابایت رم LPDDR5 و 2 ترابایت حافظه M.2 PCIe 4.0 SSD بهره می‌برد. هیچ گزینه اختصاصی گرافیک وجود ندارد، اما با گرافیک یکپارچه Intel Iris Xe با معماری حافظه یکپارچه (UMA) همراه است. همچنین یک باتری قابل توجه 69 وات ساعتی است که لنوو ادعا می کند در یک روز کاری از پس آن بر می آید.

بلندگوهای دوگانه 2 واتی دارای Dolby Atmos برای صدای بهتر هستند و می‌توانید یک وب‌کم جلویی FHD و دوربین IR هیبریدی برای تشخیص چهره دریافت کنید. یک شاتر وب کم برای حفظ حریم خصوصی بیشتر وجود دارد و یک سنسور اثر انگشت تعبیه شده در دکمه پاور به عنوان یک نسخه پشتیبان خوب عمل می کند.انتظار می‌رود تینک بوک پلاس (نسل 3) در ماه می 2022 با قیمت حدودی 1399 دلار عرضه شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *