بهینه سازی یک روتر برای فضای شما می تواند دردسرساز باشد، اما تی‌پی لینک به دنبال این است که با یک روتر جدید، بخشی از این مشکل را از بین ببرد. Archer AXE200 Omni یک مدل WiFi 6E با چهار آنتن مکانیکی است که به طور خودکار می چرخند. ایده این است که برای بهینه سازی سیگنال، روتر قرارگیری آنتن را بر اساس مکان و استفاده از دستگاه های WiFi تنظیم می کند.

طبق گفته شرکت، Archer AXE200 Omni می تواند سرعت کل بیش از 10 گیگابیت در ثانیه را ارائه دهد. این محصول دارای یک ست آپ سه باند بوده که شامل یک باند 6 گیگاهرتز است. اگر طبق وعده‌ها کار کند، روتر می‌تواند اتصالات بی‌نظیر را در سرتاسر خانه شما بهبود بخشد یا در حین حرکت در حین پخش ویدیو در تلفن، یک پیوند WiFi محکم حفظ کند.

در جاهای دیگر، TP-Link اولین روتر چهار بانده خود، Archer AXE300 را ساخته است. می گوید این دستگاه می تواند سرعت وای فای تا 16 گیگابیت بر ثانیه را ارائه دهد. داشتن باندهای بیشتر می تواند تراکم شبکه را کاهش دهد. می‌توانید یک باند اختصاصی راه‌اندازی کنید، که اگر کنسول یا رایانه شخصی شما برای اتصال از طریق اترنت از روتر خیلی دور است، برای مواردی مانند بازی‌های آنلاین مفید باشد.

علاوه بر این، آخرین سیستم مشبک پرچمدار این شرکت Deco XE200 است. با کمک WiFi 6E، تی پی لینک ادعا می کند که می تواند سرعتی تا 11 گیگابیت بر ثانیه ارائه دهد. یک بسته دوتایی باید تا 6500 فوت مربع را پوشش دهد و بیش از 200 دستگاه را به هم متصل کند. هر سه این سیستم‌های روتر با TP-Link HomeShield ارائه می‌شوند تا به مالکان کنترل کامل شبکه خود و همچنین درجه‌ای از امنیت را ارائه دهند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *