نرم افزار و اینترنت

اپلیکیشن Typeface AI به مایکروسافت تیمز افزوده شد

هوش مصنوعی مولد قرار است به مردم کمک کند تا کارهای خود را سریعتر و بهتر انجام دهند، نه اینکه کارمندان را جایگزین کارمندان کنند. نمونه‌ای از این نوع کمک‌ها امروز در سرویس همکاری مایکروسافت تیمز با راه‌اندازی اپلیکیشن Typeface AI به نمایش درآمد.

این اپلیکیشن متعلق به شرکت استارت آپی Typeface است که برای اولین بار در فوریه 2023 خود را در معرض دید عموم قرار داد. بنیانگذار و مدیر عامل آن Abhay Parasnis است که قبلا در Adobe به عنوان مدیر ارشد فناوری آن کار می کرد. هدف Typeface این است که بر اساس وب سایت خود، “به کسب و کارها برای ایجاد ایمن محتوای استثنایی و شخصی سازی شده با نام تجاری سریعتر و آسان تر از قبل” قدرت دهد.

امروز، مایکروسافت و تایپ‌فیس به طور مشترک اپلیکیشن جدید تایپ‌فیس هوش مصنوعی را برای تیم‌ها معرفی کردند که قرار است دقیقاً همین کار را انجام دهد. براساس پست منتشر شده در وبلاگ مایکروسافت تیمز، این شرکت مروری بر اپلیکیشن جدید Typeface AI ارائه می دهد:

این نرم افزار از ترکیب قدرتمند یادگیری ماشینی Azure، سرویس OpenAI Azure و هوش مصنوعی شخصی سازی شده با برند Typeface برای ایجاد محتوا به طور قابل توجهی سریعتر از انسان ها استفاده می کند و به شرکت ها اجازه می دهد تا تلاش های بازاریابی را افزایش دهند و مجموعه ای از دارایی ها مانند خلاصه های خلاقانه، کمپین های ایمیلی، چند رسانه ای، تبلیغات آنلاین و موارد دیگر را تولید کنند. و همه اینها در Teams اتفاق می‌افتد، جایی که چت‌ها زمینه کسب‌وکار و قابلیت‌های مشارکتی مورد نیاز کاربران را بدون تغییر برنامه‌ها فراهم می‌کنند.

کسب‌وکارها می‌توانند اپلیکیشن Typeface AI را با استفاده از حالت Affinity AI شرکت آموزش دهند تا با افزودن اطلاعات محصول، دستورالعمل‌های سبک، تصاویر و موارد دیگر به ایجاد محتوای بازاریابی برای آنها کمک کند. سپس می توانند با کمک اپلیکیشن محتوای برند جدید تولید کنند. وبلاگ نمونه ای از نحوه کار این کار را ارائه می دهد:

تصور کنید که مدیر بازاریابی هستید که یک کمپین رسانه های اجتماعی را برای تبلیغ خط جدیدی از نوشیدنی های سیب از یک برند کالاهای مصرفی منتشر می کنید. در تایپ‌فیس، می‌توانید به‌سرعت یک عنوان و یک تصویر را به‌طور هم‌زمان ایجاد کنید، که برای یک مخاطب هدف خاص سفارشی شده است. در کمتر از یک دقیقه، تایپ فیس نتایج شخصی سازی شده ای را تولید می کند که می تواند در انواع پلتفرم های رسانه های اجتماعی آورده شود.

ادغام برنامه Typeface AI در Teams شامل برخی از ویژگی‌هایی است که مختص سرویس مایکروسافت است. این می تواند به کاربران اجازه دهد تا به تنهایی محتوا تولید کنند، که سپس می تواند بین سایر اعضای تیم خود به اشتراک گذاشته شود. همچنین می‌تواند از افزونه های پیام استفاده کند تا محتوای به اشتراک‌گذاشته‌شده در Teams توسط برنامه Typeface AI قابل دسترسی باشد. کاربران Microsoft Teams for Business می توانند با رفتن به گزینه Apps در منوی سمت چپ، برنامه را دریافت کنند. آنها می توانند “Typeface” را جستجو کنند و وقتی آن را پیدا کردند فقط باید روی “افزودن” کلیک کنند تا برنامه را دریافت کنند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا