نرم افزار و اینترنت

آپدیت جدید مدیا پلیر ویندوز 11 با بهبود کتابخانه و صفحه در حال پخش

مایکروسافت آپدیت جدیدی را برای برنامه مدیا پلیر مدرن برای ویندوز 11 منتشر کرده است. نسخه 11.2203.30.0 اکنون با چندین بهبود رابط و تغییرات تجربه کاربری برای ویندوز اینسایدرها در Dev Channel عرضه می شود.

طبق پستی در وب سایت رسمی Windows Blogs، آخرین به روز رسانی مدیا پلیر یک رابط کاربری بهبود یافته برای کتابخانه رسانه را به ارمغان می آورد. کاربران اکنون می توانند بین دو نمای مختلف در صفحه هنرمند جابجا شوند. نمای اول همه آلبوم‌های موجود از هنرمند فعلی را به صورت یک گروه نمایش می‌دهد و نمای دوم همه آهنگ‌ها را بر اساس آلبوم‌ها در یک فهرست گروه‌بندی می‌کند.

تغییر دیگر اقدامات سریع است. برای انتخاب و پخش سریع می‌توانید مکان‌نما را روی آلبوم‌ها، هنرمندان، ویدیوها و لیست‌های پخش نگه دارید. در نهایت، آخرین نسخه مدیا پلیر به شما امکان می‌دهد روی صفحه «Now playing» کلیک راست کنید تا به چندین گزینه دسترسی داشته باشید، مانند توانایی باز کردن فایل‌های جدید یا رفتن به صفحه آلبوم یا هنرمند. همچنین شامل مجموعه جدیدی از پیشرفت های ویدیویی است که می توانید از آنها برای تنظیم روشنایی و کنتراست ویدیو استفاده کنید.

مایکروسافت می‌گوید که توسعه‌دهندگان به کار بر روی بهبود اپلیکیشن ادامه می‌دهند تا بتواند کتابخانه‌های بزرگ موسیقی را بهتر مدیریت کند. Media Player جدید برای ویندوز 11 یک برنامه نسبتاً جدید است که نیاز به جلا و بهبود بیشتری دارد. با استفاده از Feedback Hub و Apps > Media Player می‌توانید افکار و ایده‌های خود را با Microsoft در مورد برنامه Media Player به اشتراک بگذارید.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا