موبایل و تبلت

هواوی از تبلت جدید میت پد پرو 11 رونمایی کرد

هواوی به عنوان بخشی از “راه اندازی دفتر هوشمند تابستان 2022” از تبلت 11 اینچی lمیت پد پرو خود رونمایی کرد. این تبلت آن را باریک‌ترین و سبک‌ترین تبلت 11 اینچی جهان با اندازه 5.9 میلی‌متر و وزن 449 گرم معرفی می‌کند. این امر مستلزم علامت ستاره است، زیرا آیپد پرو 11 سال گذشته نیز 5.9 میلی‌متر اندازه دارد و تبلت‌های بزرگ‌تر سامسونگ نیز نازک‌تر هستند. با این حال، وزن 449 گرمی در این اندازه غیرقابل رقیب است.

به هر حال، هواوی میت پد پرو دارای صفحه نمایش 11 اینچی 120 هرتزی OLED با وضوح 2560 در 1600 پیکسل (16:10، 274ppi) است. این پنل 10 بیتی دارای کالیبراسیون رنگ عالی (deltaE < 1) و کاهش نور PWM با فرکانس بالا 1440 هرتز است. این اولین تبلتی است که گواهینامه جدید Full Care Display 3.0 TÜV Rheinland را دریافت کرده است.

در این اطلاعیه، مدیرعامل ریچارد یو به چیپست 5 نانومتری اسنپدراگون اشاره کرد. با این حال، برگه مشخصات در سایت رسمی دو مدل را فهرست می‌کند – یکی دارای اسنپدراگون 888 (در واقع یک تراشه 5 نانومتری) و دیگری از اسنپدراگون 870 (7 نانومتری) استفاده می‌کند. چند تفاوت دیگر وجود دارد، اما ما به آن خواهیم رسید. این تبلت از گرافن سه بعدی و یک محفظه بخار برای خنک نگه داشتن چیپست استفاده می کند. این چیپست با 8 یا 12 گیگابایت رم ترکیب شده و گزینه های ذخیره سازی 128، 256 و 512 گیگابایتی هستند. اتصال اختیاری 4G، به علاوه Wi-Fi 6 (ax) و بلوتوث 5.2 با AAC و LDAC برای صدا وجود دارد. پورت USB-C سرعت 3.1 نسل 1 را ارائه می دهد.

این تبلت از سیستم عامل HarmonyOS 3.0 خارج از جعبه استفاده می کند که دارای برخی بهبودهای منظم است. یکی از آنها Card Folder نام دارد که به شما امکان می دهد گروه هایی از ویجت ها را روی هم قرار دهید، که کمک می کند صفحه اصلی بدون درهم ریختگی باشد (تغییر بین گروه ها فقط چند ضربه طول می کشد). هواوی همچنین رابط چندوظیفه ای را برای سهولت استفاده از آن دوباره طراحی کرد. می توانید دو برنامه در کنار هم و دو حباب برنامه شناور داشته باشید.

MatePad Pro 11 با 6 بلندگو، دو توییتر و چهار ووفر، یک تجربه صوتی سینمایی را نوید می دهد. این تبلت با باتری 8300 میلی آمپر ساعتی کار می کند که برای 11.5 ساعت پخش ویدیو (لوکال) کافی است. مدل 888 از شارژر 66 واتی هواوی پشتیبانی می کند، اما با یک شارژر 40 واتی عرضه می شود. مدل 870 با شارژ 40 واتی با یک آداپتور 22.5 واتی عرضه می شود.

یک دوربین دوگانه در پشت وجود دارد که از ماژول اصلی 13 مگاپیکسلی (دیافراگم f/1.8، فوکوس خودکار) و 8 مگاپیکسل فوق عریض (f/2.2، فوکوس ثابت) برخوردار است و دوربین جلو 16 مگاپیکسل وضوح دارد. هواوی تبلت را به رنگ مشکی طلایی رنگ آمیزی کرده که با تابش نور از زوایای مختلف به آن تغییر می کند. قسمت پشتی دارای روکش مات است که باعث می‌شود در برابر سایش مقاوم‌تر باشد و اثر انگشت را از بین ببرد.

وقت آن است که به چند مورد از لوازم جانبی اشاره کنیم. یک قلم M-Huawei با رنگ جدید (سفید)، چسبندگی بهتر و تجربه نوشتن نرم‌تر وجود دارد. همچنین، یک صفحه کلید هوشمند مغناطیسی جدید با حرکت کلید 1.5 میلی متری نیز وجود دارد. اگر بخواهید آن را نزدیک و تبلت را دورتر نگه دارید، صفحه کلید قابل جدا شدن است. پایه کیس از 120 درجه تا 165 درجه قابل تنظیم است که به هنگام طراحی اشیا با قلم کمک می کند. به هر حال این کیف دارای یک نگهدارنده برای قلم M-Pen است.

و در اینجا یک ترفند ساده وجود دارد – کیبورد دارای یک آنتن داخلی است که آن را به یک “تقویت کننده Wi-Fi” تبدیل می کند (به گفته هواوی)، بنابراین دریافت بهتری خواهید داشت. کیبورد و کیس با برخی از نسخه‌های تبلت همراه می‌شوند و برای برخی دیگر اختیاری خواهند بود. در نهایت، یک کلمه کوتاه در مورد AppGallery هواوی. اکنون این یک بازار 3 برنامه برتر است و HMS Core دارای 203000 برنامه است. AppGallery در رایانه های شخصی ویندوزی نیز موجود است.

هواوی میت پد پرو 11 به زودی در سراسر جهان عرضه خواهد شد. مدل پایه 8/128 گیگابایتی 481 یورو قیمت دارد. مدل 12/512 گیگابایتی کاملاً بارگذاری شده با قلم M-Pencil و صفحه کلید با قیمت 7700 یوان به فروش می رسد (البته مدل 512 گیگابایتی در سطح جهانی در دسترس نخواهد بود).

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا