صوتی و تصویری

دل از مانیتور گیمینگ QD-OLED سری Alienware رونمایی کرد

مانیتور QD-OLED موجود Alienware یک صفحه نمایش دیدنی است، اما اندازه و قیمت 1300 دلاری آن می تواند توجیه آن را دشوار کند، حتی اگر شما از علاقه مندان خوش لباس باشید. دل هر دوی این مشکلات را با مانیتور بازی Alienware 34 Curved QD-OLED اصلاح شده AW3423DWF برطرف می کند.

نسخه جدید نازک‌تر شده و نصب آن را بر روی دیوار آسان‌تر می‌کند، اما برچسب 1100 دلاری کمتری نیز دارد. بنابراین، این دقیقاً ارزان نیست، اما حداقل می توانید مقداری از پس انداز را در یک RTX 4080 یا سایر اجزای رایانه قرار دهید. قابلیت های فنی تا حد زیادی مشابه هستند، اگرچه این واقعا چیز بدی نیست.

نسخه جدید مانیتور Alienware هنوز هم وضوح فوق عریض 3440 در 1440 پیکسل با کیفیت رنگ مشخص QD-OLED، کنتراست بالا و زمان پاسخ سریع (0.1 میلی‌ثانیه خاکستری به خاکستری) دارد. AW3423DWF دارای نرخ تازه سازی 165 هرتزی بومی با پشتیبانی FreeSync Premium Pro و VESA AdaptiveSync Display است، اما همچنین سازگاری با نرخ نوسازی متغیر 120 هرتز را ارائه می دهد تا به خوبی با پلی استیشن 5 یا ایکس باکس سری X/S شما کار کند.

یک جوی استیک تنظیمات روی صفحه نمایش جدید برای دسترسی سریع به تنظیمات از پیش تعیین شده حالت، از جمله حالت جدید Creator برای گیمرهایی که نیاز به ویرایش عکس ها و ویدیوها دارند نیز وجود دارد. مانیتور بازی Alienware 34 QD-OLED در پاییز امسال عرضه می شود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا