گجت و پوشیدنی

عینک واقعیت افزوده Magic Leap 2 با قیمت 3299 دلار عرضه شد

Magic Leap 2 اکنون به صورت تجاری برای خرید در آمریکا و سایر کشورها با قیمت 3299 دلار در دسترس است. هدف هدست واقعیت افزوده اپلیکیشن‌های فراگیر برای شرکت است. Magic Leap 2 برای کاربردهای تجاری، راحتی و استفاده پایدار طراحی شده و 20 درصد سبک تر و 50 درصد حجم کمتری نسبت به Magic Leap 1 دارد که در سال 2018 با قیمت 2295 دلار عرضه شد.

Magic Leap 2 پیشرفت‌هایی در جهت رفع مشکلات گذشته که مانع از پذیرش گسترده فناوری AR شده‌اند، در خود جای داده است. از جمله  میدان دید گسترده‌تر و کاهش نور پویا، که امکان استفاده مؤثرتر در شرایط با نور بالا مانند فضای باز را فراهم می‌کند. این هدست با فناوری Omniverse انویدیا که برای ساخت دوقلوهای دیجیتالی سازمانی استفاده می‌شود، سازگار است.

Magic Leap 2 دارای پلتفرم باز است که به شرکت‌ها و توسعه دهندگان انعطاف پذیری، استقلال ابری و حریم خصوصی داده‌ها می‌دهد. این هدست در سه نسخه Base، Developer Pro و Enterprise با قیمت پایه 3299 دلار در دسترس است. مجیک لیپ 2 گران است و محصول دیگری به عنوان یک هدست مصرف کننده، مانند نسل اول در دسترس نیست. مجیک لیپ 2 قادر است محیط‌های کاری ترکیبی را بهبود می‌بخشد، استخدام‌های جدید را ساده‌تر کند و روش مراقبت‌های بهداشتی را متحول کند.

منبع
venturebeat
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا