نرم افزار و اینترنت

آپدیت درایور گرافیک اینتل آرک با بهبود بیش از 2 برابری در CS:GO

اینتل به‌روزرسانی درایور جدیدی را برای کارت‌های گرافیک دسکتاپ سری Arc خود منتشر کرده است. درایور جدید که برای رسیدگی به عملکرد عناوین DirectX 9 طراحی شده، به طور متوسط 1.8 برابر بهبود را در چندین عنوان به ارمغان می آورد.

نکته قابل توجه در اینجا CS:GO یا Counter Strike: Global Offensive است. با وجود قدمت، CS:GO عنوانی بسیار محبوب با نزدیک به یک میلیون بازیکن در هر لحظه باقی مانده است. با آخرین درایور، متوسط نرخ فریم در 1080p نسبت به درایور قبلی 1.79 برابر افزایش یافته است. قابل توجه تر، بهبود ثبات زمان فریم است. صدک 99 یا میانگین نرخ فریم 1 درصد پایین تر بیش از 2 برابر بهبود یافته است که می تواند منجر به یک تجربه گیم پلی بسیار روان تر شود.

سایر عناوین قدیمی اما محبوب مانند League of Legends و Starcraft 2 نیز 1.36x و 1.48x در 1080p بهبود یافته اند. کارت‌های گرافیک سری Arc که برای APIهای مدرن مانند DirectX 12 و Vulkan بهینه شده‌اند، همیشه با APIهای قدیمی‌تر مانند DX11، DX10 و DX9 دست و پنجه نرم می‌کنند. یک راه حل برای این کار، اجرای این API های قدیمی از طریق DXVK، یک لایه ترجمه مبتنی بر Vulkan بود که به بهبود عملکرد کمک می کند.

به نظر می رسد اینتل احتمالاً از چنین لایه ترجمه ای برای بهبود عملکرد در عناوین قدیمی استفاده می کند. درایور جدید نسخه 3953 در حال حاضر برای دانلود از وب سایت اینتل در دسترس است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا