صوتی و تصویری

معرفی ساندبار سامسونگ Q995GC با هاب SmartThings داخلی

ساندبار پرچمدار سامسونگ Q995GC در آلمان رونمایی شد. ساندبار پریمیوم اولین محصول سامسونگ با هاب SmartThings داخلی است. ساندبار به کاربر این امکان را می دهد که دستگاه های خانه هوشمند را با دستورات صوتی آمازون الکسا کنترل کند.

Samsung Q995GC یک ساندبار 11.4.2 کاناله با 11 کانال، یک ساب ووفر و چهار بلندگو است. بلندگوها به سمت بالا تابش می کنند و تجربه صوتی 360 درجه را ارائه می دهند. ساندبار  بخشی از سری Q سامسونگ است و دارای فناوری Q-Symphony برای همگام سازی یکپارچه نوار صوتی با سایر بلندگوها است.

این به بهینه سازی صدای تلویزیون شما در تمام سیستم عامل های متصل کمک می کند. ساندبار جدید برای افزایش وضوح گفتار می تواند به واحد پردازش عصبی تلویزیون دسترسی داشته باشد. ساندبار جدید با Dolby Atmos سازگار است و همچنین دارای SpaceFit Sound Pro و Adaptive Sound 2.0 است.

Game Mode Pro 2.0 با سرکوب نویز پس زمینه به بهینه سازی بلندگو برای بازی کمک می کند. ساندبار همچنین از Apple AirPlay 2 نیز پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید محتوا را با استفاده از آیفون، آیپد و یا مک خود ارسال کنید. سامسونگ هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت ساندبار Q995GC منتشر نکرده است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا