گجت و پوشیدنی

Amazfit GTR 4 Limited Edition با فریم فولادی ضد زنگ معرفی شد

امازفیت ساعت GTR 4 را در سپتامبر گذشته عرضه کرد و امروز، این شرکت آن را با یک نسخه ویژه با نام Amazfit GTR 4 Limited Edition دنبال کرد. Amazfit GTR 4 Limited Edition اکثر مشخصات و ویژگی‌ها را با مدل استاندارد به اشتراک می‌گذارد، اما طراحی متفاوتی دارد.

GTR 4 Limited Edition دارای یک صفحه نمایش AMOLED خمیده 1.43 اینچی و تاج زیبایی است که از فولاد ضد زنگ 316L ساخته شده و Amazfit روی آن نوشته شده است. تاج با یک دکمه به هم متصل می شود که با نمونه معمولی خود متفاوت به نظر می رسد. مانند تاج، قاب میانی Amazfit GTR 4 Limited Edition نیز از فولاد ضد زنگ ساخته شده، در حالی که پنل پشتی از جنس شیشه و سرامیک است. از سوی دیگر، GTR 4 استاندارد با قاب آلیاژی آلومینیومی و پنل پشتی رایانه پاشیده شده براق عرضه شد.

یکی دیگر از تفاوت‌های طراحی بین نسخه معمولی و محدود GTR 4 این است که اولی با بند‌های فلورالاستومر، سیلیکون مایع و نایلون چرمی عرضه می‌شود، در حالی که دومی فقط با تسمه‌های فلورالاستومر عرضه می‌شود که متفاوت از تسمه‌های فلورالاستومر GTR 4 معمولی است. با این حال، هر دو 22 میلی متر عرض دارند، با یک سگک پین کلاسیک عرضه می شوند و دارای عرض قابل تنظیم 150-215 میلی متر هستند.

GTR 4 Limited Edition همچنین ضخیم تر (11.2 میلی متر در مقابل 10.6 میلی متر) و سنگین تر (49 گرم در مقابل 34 گرم) از مدل استاندارد است و از شارژ مغناطیسی بی سیم پشتیبانی می کند. انرژی دستگاه توسط باتری 475 میلی آمپر ساعتی تامین شده و شارژ کامل آن حدود 2 ساعت طول می کشد. Amazfit GTR 4 Limited Edition همچنین می تواند به کمربندهای ضربان قلب برای پایش داده های تناسب اندام چند بعدی متصل شود. Amazfit GTR 4 Limited Edition در یک رنگ Infinite Black با قیمت 249.99 دلار (50 دلار بیشتر از مدل معمولی) عرضه می شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا