دوربین های گوشی های هوشمند با هر مدل جدید بهبود می یابند. امروزه، مدل‌های پرچمدار دارای دوربین‌هایی هستند که حتی گاهی اوقات می‌توان از آنها برای عکاسی حرفه‌ای استفاده کرد. با این حال، اگر یک وبلاگ نویس هستید، ممکن است تلفن شما برای نیازهایتان کافی نباشد.

به طور مشابه، دوربین های حرفه ای برای چنین کارهایی بسیار سنگین و گران هستند. بنابراین، در چنین سناریویی چه باید کرد؟ خوشبختانه، کانن محصول مناسب را برای شما دارد. کانن با PowerShot V10 ابتکاری جدید وارد بازار دوربین های vlogging می شود. این دوربین کامپکت با قیمت 429.99 دلار، طراحی رترو دارد و از لنز 19 میلی‌متری f/2.8 همراه با سنسور 20.9 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

کانن PowerShot V10 با کیفیت 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه فیلمبرداری می کند و با صفحه نمایش قابل تنظیم، دکمه های ضبط جلو و عقب، میکروفون های استریو، جک میکروفون 3.5 میلی متری، پورت Micro HDMI و تثبیت کننده تصویر دیجیتال برای فیلم برداری خود عالی است. اگرچه ممکن است صفحه نمایش 2 اینچی کوچک به نظر برسد، اما برای نظارت بر خود در حین ضبط کافی است. این دستگاه به ولاگرهای سطح مبتدی پاسخ می دهد و نیازی به سرمایه گذاری در دوربین های حرفه ای را از بین می برد.

محدوده ISO برای فیلمبرداری 4K به 3200 و برای 1080p به 6400 محدود شده است. سنسور دوربین به طور موثر از 13.1 مگاپیکسل برای فیلمبرداری و 15.2 مگاپیکسل برای عکس استفاده می کند. همچنین پنج سطح نرم‌افزاری پوست را ارائه می‌دهد. V10 دارای برخی از ویژگی‌های ویدیویی مفید مانند فیلتر چگالی خنثی داخلی و فوکوس خودکار تشخیص چهره است. با این حال، فاقد تشخیص چشم، ثبت گزارش و ضبط خام برای عکس‌ها است. دوربین به ضبط 8 بیتی با فایل های MP4 محدود شده است. PowerShot V10 از کارت‌های microSD پشتیبانی می‌کند و دارای یک باتری داخلی 1250 میلی‌آمپر ساعتی است که از طریق USB-C شارژ می‌شود و تقریباً 55 دقیقه فیلم‌برداری 4K را ارائه می‌دهد. این دوربین قرار است در ماه ژوئن عرضه شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *