نرم افزار و اینترنت

6 ابزار آنلاین برای کشف یا جستجوی بهترین اپلیکیشن هوش مصنوعی

به نظر می رسد هر روز شاهد اپلیکیشن های جدیدی هستیم که از هوش مصنوعی یا فناوری یادگیری ماشینی برای آسان کردن کارهای پیچیده استفاده می کنند. ChatGPT شرکت OpenAI و کاربردهای فراوان آن به وضوح قابل توجه است، اما چندین مدل هوش مصنوعی دیگر وجود دارد که ابزارها را فراتر از برنامه‌های مبتنی بر چت می‌برد.

سرعت انتشار این ابزارهای هوش مصنوعی، پیگیری همه آنها و یافتن سریع برنامه مناسب در صورت نیاز را دشوار می کند. اما ابزارهای آنلاینی هستند که لیستی از اپلیکیشن ها را ارائه می دهند که ما در این مقاله به 6 مورد از آنها اشاره خواهیم کرد.

1. Futurepedia

Futurepedia یکی از بزرگ‌ترین دایرکتوری‌های ابزارهای هوش مصنوعی در اینترنت است که تقریباً 3000 ورودی دارد و با افزودن اپلیکیشن های جدید روزانه، اندازه آن را افزایش می‌دهد. در واقع، درست در بالا، می‌توانید ابزارهایی را که امروز اضافه شده‌اند بررسی کنید. همچنین آخرین اخبار را برای هر کسی که علاقه‌مند به استفاده یا توسعه ابزارهای هوش مصنوعی است، بررسی کنید.

این برنامه از موتور جستجویی استفاده می‌کند که برخی از جادوهای هوش مصنوعی را برای شما به کار می‌برد تا از عباراتی به زبان طبیعی استفاده کنید، مانند “من برای انجام تکالیف ریاضی کمک می‌خواهم”. همچنین می توانید وب سایت را با برچسب هایی مانند نوع قیمت، اپ موبایل، منبع باز، افزونه مرورگر، عدم نیاز به ثبت نام و غیره مرور یا فیلتر کنید.

هر ابزاری که Futurepedia نشان می دهد به شکل یک کارت با اطلاعات اولیه مانند توضیحات کوتاه، تعداد کاربرانی که آن را پسندیده یا نشانه گذاری کرده اند و رایگان، فریمیوم یا پولی است. می‌توانید برای توضیح طولانی‌تر برنامه، بررسی‌های کاربران Futurepedia، و همچنین توصیه‌هایی برای ابزارهای هوش مصنوعی جایگزین، روی کارت کلیک کنید.

2. TopAI.tools

TopAI.tools مجموعه ای از بیش از 3800 ابزار هوش مصنوعی را در شاخه های مختلف مانند تشخیص هوش مصنوعی، هنر، صدا، آواتارها، تجارت، چت، مربیگری، تجزیه و تحلیل داده، طراحی، توسعه، آموزش، ایمیل، امور مالی، بازی، تصاویر، حقوقی، بازاریابی، موسیقی، پادکست، بهره وری، راهنماهای سریع، تحقیق، سئو، رسانه های اجتماعی، گفتار، ترجمه، ویدیو و نوشتن در فهرست خود دارد. هر کارت ابزار قیمت، توضیح کوتاه و تصویر و سایر برچسب‌های غیر دسته‌بندی مانند بدون کد، دانشجویان و غیره را به شما نشان می‌دهد.

همه کارت‌ها همچنین دارای گزینه لایک یا بوکمارک برای بعداً و همچنین یک کادر انتخاب برای فهرست کوتاه هستند. شما می‌توانید فهرست کوتاه خود را در هر زمانی مشاهده کنید، اما اگر ثبت نام کرده‌اید، می‌توانید این فهرست‌های ابزار هوش مصنوعی را برای آینده ذخیره کنید و حتی آن‌ها را استخراج کنید یا با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

3. ToolScout

ToolScout دارای فهرست بزرگی از ابزارهای هوش مصنوعی در دسته‌هایی مانند تصویر، سه بعدی، سئو، پشتیبانی مشتری، ایمیل، ویدیوی شخصی، تحقیق، فروش، طراحی، موتور جستجو، دستیار، آواتار، نوشتن، بازاریابی، سرگرمی، لوگو، صدا، ویدیو، گفتار، بازی، کد، متن و موسیقی است. می‌توانید فهرست را بر اساس ابزارهای محبوب، جدید یا تأیید شده مرتب کنید و آن را بر اساس نوع قیمت فیلتر کنید.

هر زمان که بخواهید روی دکمه «Discover» کلیک کنید تا به ابزار تصادفی هوش مصنوعی از فهرست راهنما منتقل شوید، که مانند StumbleUpon برای برنامه‌های هوش مصنوعی کار می‌کند که در غیر این صورت با آن‌ها مواجه نمی‌شوید. ToolScout همچنین دارای یک ربات چت داخلی است تا مانند ChatGPT با آن صحبت کنید. به جای جستجوی سنتی، این روش جدیدی برای یافتن اطلاعات از داخل سایت است.

در حالی که محبوبیت معیاری برای بهترین کیفیت بودن فناوری نیست، اما همچنان نشانگر خوبی است که نشان می دهد کدام اپلیکیشن ها یا ابزارها ارزش وقت شما را دارند. گروه حاضر در iLib بیش از 3000 ابزار هوش مصنوعی مورد علاقه اینترنت را جمع آوری کرده و آنها را بر اساس بازدیدکنندگان آنلاین ماهانه خود رتبه بندی کرده اند.

شما می توانید این لیست را با ستون هایی مانند رتبه ترافیک، ترافیک ماهانه، دسته بندی و توضیحات، با حداکثر 200 ورودی در هر صفحه مشاهده کنید. دایرکتوری اصلی در iLib دارای مجموعه بزرگی از بیش از 4500 ابزار هوش مصنوعی است که در بیش از 100 دسته برای مرور آسان پراکنده شده است.

می‌توانید ابزارها را بر اساس نوع پرداخت (رایگان، رایگان، آزمایشی رایگان، پولی، پرداخت مورد نیاز، اشتراک، گزینه‌های رایگان) یا بر اساس نوع محصول (ابزار، هوش مصنوعی، آموزش، API، Saas، برنامه، برنامه افزودنی، درخواست‌ها) فیلتر کنید. برخلاف سایر سایت‌های مشابه، iLib تمام اطلاعات مربوط به ابزار موجود در کارت را ارائه می‌دهد. اگر روی آن کلیک کنید، به ابزار و نه به صفحه ای با اطلاعات اضافی هدایت می شوید.

5. AIcyclopedia

یکی دیگر از سایت‌های راهنمای ابزار هوش مصنوعی، AIcyclopedia، اطلاعات زیادی درباره ابزار هوش مصنوعی در کارت ارائه نمی‌کند، مانند اطلاعات قیمت‌گذاری یا دسته‌ها و برچسب‌ها. در واقع، شما حتی نمی توانید دایرکتوری را با چنین پارامترهای مختلف فیلتر کنید، که در سایت های دیگر رایج است. می‌توانید با ابزارهای پولی یا رایگان مرور کنید، اما اصلاحات بیشتری وجود ندارد. پس چرا باید AIcyclopedia را بررسی کنید؟

اولا، خود را تنها به ابزارهای هوش مصنوعی محدود نمی کند. این فهرست همچنین شامل چندین پادکست مرتبط با هوش مصنوعی، خواه در مورد توسعه، بحث در مورد ابزارها و کاربردها، و اخبار و مصاحبه با کارشناسان است. AIcyclopedia همچنین مجموعه‌ای از اعلان‌های موثر ChatGPT و سایر الگوها برای استفاده با ابزارهای هوش مصنوعی برای دریافت پاسخ‌های مفید دارد.

دوم، AIcyclopedia دارای دو نوع موتور جستجو در سایت است که می توانید آنها را تغییر دهید تا بین آنها جابجا شوید. شما می توانید ابزارها را مانند یک موتور جستجوی سنتی با کلمات کلیدی جستجو کنید. یا می توانید از زبان طبیعی برای به دست آوردن نتایج جستجوی مطابق با آنچه به دنبال آن هستید استفاده کنید.

6. AI Infinity

AI Infinity مانند یک پروژه کوچک به نظر می رسد که بهترین ابزارهای هوش مصنوعی را جمع آوری کرده و پیدا کردن آنها را آسان می کند. به همین دلیل به نظر می رسد که آنها یک پایگاه داده ساده مفهومی را برای فهرست کردن فهرست انتخاب کرده اند. اما با کمال تعجب، در واقع آن را به یک راه عالی برای مرور این ابزارها تبدیل می کند.

ببینید، نمای پیش‌فرض در سایر فهرست‌های ابزارهای هوش مصنوعی، فرمت کارت است. هیچ‌کس جدولی با ستون‌هایی از همه ابزارها ارائه نمی‌کند تا بتوانید به سرعت آنها را جدا از AI Infinity مقایسه کنید. اطلاعات به حداقل می رسد و فقط نام ابزار، دسته ها، قیمت، URL و توضیحات را نشان می دهد. می توانید لیست را بر اساس دسته بندی، قیمت یا تاریخ فیلتر یا مرتب کنید. و مانند هر پایگاه داده Notion، می توانید آن را برای خودتان کپی کنید یا داده ها را برای استفاده هر طور که می خواهید صادر کنید.

منبع
makeuseof
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا