گجت و پوشیدنی

معرفی هواوی FreeBuds SE 2 با بلوتوث 5.3

هوآوی جدیدترین محصول خود را در حوزه صدای بی سیم یعنی FreeBuds SE 2 معرفی کرده است. ایربادز مقرون به صرفه مجموعه ای از ویژگی های چشمگیر را ترکیب می کند تا تجربه صوتی بی نظیری را برای کاربران فراهم کنند. هواوی FreeBuds SE 2 جانشین مستقیم FreeBuds SE است که در ماه می سال گذشته عرضه شد.

هواوی FreeBuds SE 2 دارای طراحی شیک و ارگونومیک نیمه داخل گوش است که تناسب راحت را برای ساعت ها لذت گوش دادن بی وقفه تضمین می کند. وزن هر هدفون فقط 3.8 گرم است و آنها را مجموعه ای از هدفون های سبک وزن می کند که راحتی قابل توجهی را بدون از بین بردن سبک ارائه می دهد.

این دستگاه مجهز به فناوری بلوتوث 5.3 است و اتصال قابل توجهی پایدار و کم تأخیر را ارائه می دهد. اتصال بهبودیافته یک تجربه صوتی فراگیر را با حداقل تاخیر و کاهش مصرف انرژی تضمین می کند. همگام سازی هدفون به لطف ادغام یکپارچه با دستگاه های هواوی بدون دردسر است. به سادگی کیس شارژ را باز کنید و هدفون به طور خودکار وارد حالت جفت شدن می شود. نزدیک کردن هدفون به گوشی هوشمند هواوی یک اعلان پاپ آپ فوری برای جفت شدن سریع و بدون دردسر ایجاد می کند.

FreeBuds SE 2 می تواند یک زمان پخش 9 ساعته و زمان پخش تجمعی 40 ساعت را ارائه دهد و این اطمینان را ایجاد می کند که هرگز در حین حرکت شارژتان تمام نشود. علاوه بر این، این دستگاه دارای پشتیبانی از شارژ سریع است به طوری که یک شارژ 10 دقیقه ای می تواند 3 ساعت زمان پخش را فراهم کند.

این پوشیدنی با برنامه Huawei Smart Life یکپارچه شده و تجربه کاربر را بیشتر می کند و طیف وسیعی از ویژگی های راحت را ارائه می دهد. کاربران می توانند درصد باتری را کنترل کنند و دستورات لمسی هدفون را مستقیماً از برنامه سفارشی کنند. هوآوی FreeBuds SE 2 قرار است با قیمت 179 یوان (25 دلار) عرضه شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا