ابزارها و فرآیندهای تجزیه و تحلیل داده های زیادی وجود دارد که به دستکاری داده ها کمک می کند. اینها از صفحات گسترده، ابزارهای گزارش دهی و تجسم داده ها تا برنامه های داده کاوی را شامل می شود. برای استفاده از این ابزارها، به مهارت های ضروری تجزیه و تحلیل داده ها نیاز دارید. وب سایت های رایگان زیر به شما کمک می کند تا مهارت های تحلیلی لازم را کسب کنید. می توانید از دوره های آنها برای تقویت مهارت های تجزیه و تحلیل داده های خود استفاده کنید.

1. SQLBolt

SQLBolt مقدمه ای جامع برای SQL (زبان کوئری ساختاریافته) ارائه می دهد. SQL یک مهارت ضروری در تجزیه و تحلیل داده است. با مهارت های SQL، می توانید با پایگاه های داده رابطه ای برای پردازش و ساختار داده ها کار کنید. SQLBolt به شما یک پایه قوی در SQL می دهد، از اصول اولیه تا مفاهیم پیشرفته. رابط تعاملی آن به زبان آموزان اجازه می دهد تا با استفاده از دستورات SQL با پایگاه داده های واقعی کار کنند.

همه درس ها یک مفهوم جدید را معرفی می کنند و در پایان یک تمرین تعاملی دارند. شما جداول پایگاه داده را با استفاده از تکنیک های کوئری SQL ایجاد و تغییر خواهید داد. یک ویرایشگر کد در پایان هر تمرین به شما امکان می دهد کوئری های SQL را بنویسید و اجرا کنید. شما می توانید درک خود را با پایان دادن به تمرینات و اجرای برخی از تمرینات خود محک بزنید. اگر تجربه ای با SQL دارید، می توانید به دوره های پیشرفته تر در سایت بروید. این یک راه سرگرم کننده و جذاب برای یادگیری و تسلط بر SQL است.

2. Excel Practice Online

این وب سایت ابزارهای مورد نیاز برای تمرین و یادگیری اکسل را ارائه می دهد. اکسل یک برنامه صفحه گسترده محبوب مایکروسافت است. می توانید داده ها را در ردیف ها و ستون ها سازماندهی کنید و عملیات ریاضی را با اکسل انجام دهید. این موارد، آن را برای تجزیه و تحلیل داده ها، ورود داده ها، بودجه بندی و حسابداری عالی می کند.

وب سایت Excel practice online به شما امکان می دهد با مجموعه داده های واقعی تمرین کنید. این شامل همه چیز از اصول اولیه اکسل برای مبتدیان تا مفاهیم پیشرفته تر است. این سایت دارای تمرین ها و تست های تمرینی زیادی است که می توانید برای سنجش درک خود از آنها استفاده کنید. آنها حتی امتحانات آزمایشی رایگان با پاسخ دارند.

3. Tableau

Tableau یک پلتفرم محبوب تجزیه و تحلیل داده است. دانش و ابزارهای خودکار مورد نیاز برای تجزیه و تحلیل داده ها را در اختیار کاربران قرار می دهد. با ثبت نام در پلتفرم، می توانید از Tableau به عنوان یک فرد یا شرکت استفاده کنید. سپس می توانید به منابع پولی و رایگان ارائه شده در پلتفرم دسترسی داشته باشید.

شما می توانید با استفاده از ابزارهای تجسم کشیدن و رها کردن، درگیر و با داده های خود تعامل داشته باشید. از مدل‌سازی آماری مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می‌کند که می‌توانید با استفاده از زبان انسان با آن تعامل داشته باشید. Tableau منابعی را در اختیار شما قرار می دهد تا داده های خود را اداره کنید، مطابقت دهید و به طور کارآمد مدیریت کنید. این امنیت داده های شما را در طول چرخه عمر محصول فراهم می کند.

همچنین می تواند به شما کمک کند تا با استفاده از بینش داده، تصمیمات درستی برای کسب و کار خود بگیرید. شما می توانید با داده های خود برای بازاریابی هدفمند، مقیاس بندی و حتی جلوگیری از حملات سایبری آینده پیش بینی کنید. استفاده از Tableau به شما امکان دسترسی به جامعه ای از علاقه مندان به داده را می دهد که می توانید با آنها ارتباط برقرار کرده و از آموخته های خود استفاده کنید.

4. Python Tutorial

پایتون یکی از پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی در تجزیه و تحلیل داده ها است. آموزش پایتون به شما نشان می دهد که چرا پایتون در علم داده ضروری است. این آموزش پایتون به شما کمک می کند زبان برنامه نویسی را از ابتدا یاد بگیرید. شما با درک اصول اولیه شروع می کنید و به مفاهیم عمیق تر می روید. شما می توانید برنامه های دنیای واقعی را با استفاده از پایتون توسعه دهید.

شما یاد خواهید گرفت که پایتون را در زمینه های خاصی مانند علم داده، یادگیری ماشین و هوش مصنوعی به کار ببرید. پس از اصول اولیه، می توانید دانش خود را برای استفاده از چارچوب ها و کتابخانه های پایتون گسترش دهید. اینها عبارتند از Django، Numpy و PyQt. شما از اینها برای توسعه برنامه های کاربردی وب و دسکتاپ و انجام تجزیه و تحلیل داده ها استفاده خواهید کرد.

5. Insights From Data With BigQuery

این یک دوره پنج ساعته BigQuery در پلتفرم Google Cloud Skill Boost است. در اینجا، همه چیزهایی را که باید درباره BigQuery بدانید، یاد خواهید گرفت. BigQuery یک سرویس وب است که توسط Google Cloud Platform (GCP) ارائه می شود. این یک انبار داده مدیریت شده، مقیاس پذیر و مقرون به صرفه برای تجزیه و تحلیل مجموعه داده های بزرگ فراهم می کند.

این دوره برای زبان آموزانی است که دانش و تجربه قبلی در علم داده دارند. این یک دوره آموزشی مناسب برای مبتدیان در تجزیه و تحلیل داده ها نیست. همچنین باید قصد استفاده از BigQuery و سایر ابزارهای تجزیه و تحلیل را در اکوسیستم گوگل داشته باشید. ویژگی های BigQuery مانند کوئری SQL و ایجاد و مدیریت جداول پایگاه داده را خواهید آموخت. همچنین داده‌ها را در BigQuery بارگیری می‌کنید و با استفاده از اعتبارسنجی query خطاها را عیب‌یابی می‌کنید.

شما اسکریپت Google Apps را کاوش می‌کنید، نمودار ایجاد کرده و داده‌ها را به گوگل اسلاید منتقل می‌کنید. همچنین می آموزید که به BigQuery متصل و با استفاده از Google Data Studio گزارش تولید کنید. در پایان این دوره تجربه عملی با محصولات Google Cloud خواهید داشت. هر بخش دارای آزمایشگاه های تعاملی برای آزمایش درک شما از موضوعات است. دسترسی به برخی از آزمایشگاه ها رایگان است، در حالی که برخی دیگر نیاز به اشتراک دارند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *