نرم افزار و اینترنت

اپل موزیک یافتن آهنگ ها و هنرمندان جدید را با Discovery Station آسان کرد

اپل بی سر و صدا ویژگی جدیدی را برای سرویس پخش موسیقی خود راه اندازی کرده است که می تواند به شما کمک کند لیست های پخش خود را گسترش دهید و هنرمندان جدیدی را برای گوش دادن پیدا کنید.

این یک ایستگاه رادیویی شخصی به نام Discovery Station است که فقط آهنگ جدید موجود در کاتالوگ اپل موزیک را انتخاب می کند. به گفته اپل اینستایدر، سرویس موزیک این غول فناوری، به طور کامل به توصیه های الگوریتمی مانند اسپاتیفای که دارای چندین لیست پخش بوده و می تواند بر اساس عادات گوش دادن شما میکس ایجاد کند، وارد نشده است.

یکی از کارشناسان اپل اشاره کرد که Discovery Station فقط موسیقی‌هایی را پخش می‌کند که قبلاً در این سرویس پخش نکرده‌اید، هم از هنرمندان آشنا و هم از هنرمندان ناآشنا که فکر می‌کند ممکن است دوست داشته باشید. و از آنجایی که هدف اصلی آن کمک به شما برای کشف موسیقی جدید است، هرگز یک آهنگ را دو بار پخش نمی کند و تا زمانی که آن را متوقف نکنید، به طور مداوم پخش می شود.

مانند سایر لیست‌های پخش که از الگوریتم‌هایی برای توصیه آهنگ‌ها استفاده می‌کنند، Discovery Station نیز پیشنهادات خود را بر اساس فعالیت‌های شما قرار می‌دهد و همچنان با تغییر سلیقه‌تان تغییر می‌کند. این ویژگی اکنون در سراسر جهان فعال است. اگر مشترک فعلی هستید، می توانید با رفتن به صفحه Listen Now خود و بررسی بخش Stations for You به آن دسترسی داشته باشید.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا