لپ تاپ

هواوی MateBook D 14 SE با پردازنده نسل 13 اینتل معرفی شد

هواوی لپ تاپ جدیدی را در بازار چین عرضه کرده است. محصول مورد بحث MateBook D 14 SE نام داشته و طراحی شیک و مشخصات قدرتمندی را در زیر کاپوت به ارمغان می آورد. لپ تاپ جدید هواوی به صفحه نمایش 14 اینچی IPS با وضوح 1920×1200 پیکسل، نسبت تصویر 16:10، نسبت صفحه به بدنه 90 درصد و عرض قاب صفحه نمایش 3.5 میلی متر مجهز شده است.

هواوی MateBook D 14 SE همچنین دارای صفحه نمایش مات ضد تابش نور برای کاهش انعکاس صفحه است. گواهینامه نور آبی کم راین آلمان را دریافت کرده و مجهز به فناوری DC dimming برای جلوگیری از سوسو زدن صفحه است. از نظر مشخصات، هواوی MateBook D 14 SE به پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i5 (i5-13420H) مجهز شده و 16 گیگابایت حافظه LPDDR4x را در اختیار دارد.

این دستگاه از Wi-Fi 6 پشتیبانی کرده و یک باتری با ظرفیت 56 وات ساعت به همراه یک شارژر چند منظوره 65 واتی دارد. این لپ تاپ دارای پورت USB-C با امکانات کامل، درگاه USB 3.2 Gen 1، درگاه HDMI، جک 3.5 میلی متری هدفون و پورت USB 2.0 است. پشتیبانی از همکاری چند دستگاهی وجود دارد که امکان اتصال بی‌سیم یکپارچه با هدفون، تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها، نمایشگرها و نمایشگرهای هوشمند را فراهم می‌کند.

این لپ‌تاپ دارای یک سوپر هاب بوده که امکان میکس یکپارچه و به اشتراک‌گذاری آسان انواع مختلف اطلاعات، از جمله متن، تصاویر و ویدیوها را از رایانه، تلفن هوشمند و تبلت کاربر فراهم می‌کند. کاربران می توانند بدون زحمت عملیات دسته ای را با استفاده از عملکردهای فشار طولانی و کشیدن و رها کردن انجام دهند. نوت بوک هواوی MateBook D 14 SE اکنون برای پیش خرید با قیمت 3999 یوان (تقریباً 559.86 دلار) در دسترس است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا