سرور مجازی ترید یکی از مهم‌ترین پیش‌نیازهایی است که قبل از ورود به بازارهای بین‌المللی ارز دیجیتال و فارکس، باید نسبت به خرید آن اقدام کرد. زیرا در این سبک تجارت، باید موضوعاتی مثل سرعت، امنیت و آدرس آ‌ی‌پی را در نظر گرفت.

اما با توجه به اینکه کسب‌وکارهای زیادی جهت ارائه سرورهای مجازی ترید وجود دارند، سوال اینجاست که باید به کدام یک از آن‌ها اعتماد کرد؟ با در نظر گرفتن چه ویژگی‌هایی می‌توان فهمید که یک سرور از امکانات خوبی برخوردار است؟

برای پاسخ به این سوالات در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با تمام ویژگی‌های مهم سرورهای مجازی ترید آشنا کرده و راهنمای خرید این سرورها را در اختیارتان قرار دهیم. همچنین به این نکته مهم بپردازیم که آیا می‌توان بدون داشتن سرور، نسبت به تریدر شدن اقدام کرد یا خیر؟

سرور مجازی ترید چیست و چرا نیاز به خرید آن دارید؟

سرور مجازی فارکس یا VPS ترید، فناوری است که به کمک آن می‌توان با سرعت و امنیت بالایی در بازارهای بین‌المللی فعالیت کرد. مزیت‌هایی که این سرورها در اختیار افراد قرار می‌دهند، به‌حدی بالاست که همه کارگذاران موفق ایرانی، با تکیه بر ویژگی‌های این سرورها، شروع به معامله در بازار ارز دیجیتال می‌کنند.

به بیانی دیگر، هر فرد که قصد ورود به بازار فارکس و خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتالی را دارد، باید این نکته را در نظر بگیرد که بدون داشتن آی‌پی اختصاصی و ثابت، همچنین امنیت و سرعت، قادر به موفقیت و کسب سود نیست.

ازاین‌رو همیشه گفته‌ایم که قبل از شروع سرمایه‌گذاری در بازار فارکس، حتما از داشتن پیش‌نیازهایی مثل سرور مجازی ترید، آی‌پی ثابت و امنیت اطلاعات‌تان اطمینان حاصل کنید. زیرا فقط به این ترتیب است که می‌توانید انتظار موفقیت را از عملکردتان داشته باشید.

VPS ترید چه امکاناتی در اختیار کارگذاران قرار می‌دهد؟

درصورتی‌که VPS ترید را از یک برند معتبر خریداری کرده باشید، امکانات و مزیت‌هایی که نام آن‌ها را در ادامه لیست کرده‌ایم، در اختیارتان قرار خواهند گرفت:

  • منابع اختصاصی
  • پردازنده قوی
  • فایروال سخت‌افزاری
  • هارد NVMe
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سیستم‌عامل آپدیت
  • پهنای باند پرمیوم
  • 99.99% پایداری SLA

در ادامه، مهم‌ترین موارد گفته‌شده را شرح می‌دهیم.

فایروال سخت‌افزاری سرور مجازی فارکس چه ویژگی‌هایی دارد؟

فایروالی که با خرید سرور مجازی ترید به‌دست می‌آورید، از ابزارهایی مثل Arbor و Juniper بهره می‌برد. این ابزارها از حملاتی مانند DNS , ICMP , TCP Null, RST, SYN ACK و UDP جلوگیری می‌کنند.

به همین دلیل با توجه به اینکه امنیت یکی از مهم‌ترین مسائلی است که تریدرها به آن نیاز دارند، باید بگوییم که فایروال مجهز به Arbor و Juniper، یک ترافیک امن و پاک را در اختیارتان قرار خواهد داد.

داشتن فایروال برای یک سرور مجازی بسیار مهم است

منظور از 99.99% پایداری SLA چیست و چرا سرورها به آن نیاز دارند؟

یکی از مشخصه‌هایی که از طریق آن می‌توان به میزان کیفیت یک سرور پی برد، آپتایم یا مدت‌زمان پایداری است. دقت داشته باشید که هر چه یک سرور از قدرت بیشتری برخوردار باشد، در زمان‌های بیشتری امکان دسترسی به آن وجود دارد.

به همین جهت این نکته را در نظر بگیرید که VPS ترید از 99.99% پایداری SLA بهره می‌برد و این یعنی کارگذاران و تریدرها، در تمام ساعات شبانه‌روز، توانایی استفاده از آن را خواهند داشت.

هارد NVMe چیست و چه تفاوتی با نوع SSD دارد؟

همان‌طور که در لیست ویژگی‌های سرور مجازی ترید اشاره کردیم، وجود هارد NVMe یکی دیگر از دلایلی است که موجب قدرت این سرورها شده است.

ممکن است بپرسید که چه تفاوتی میان هارد NVMe و SSD وجود دارد؟ آیا اگر یک VPS به هارد NVMe مجهز باشد، نشان از کیفیت بالای آن دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله! زیرا این هارد از رابط PCIe استفاده می‌کند و به همین دلیل، توان خواندن و نوشتن 3500MB/ps را دارد.

همچنین ذکر این نکته مهم است که هارد NVMe، به‌عنوان آخرین نسل هارد شناخته می‌شود و در واقع، نسخه پیشرفته SSD Hard است. ازاین‌رو می‌تواند سرعت زیادی در اختیار تریدرها قرار دهد.

آیا می‌توان بدون سرور مجازی ترید، یک تریدر موفق شد؟

فعالیت در بازارهای بین‌المللی، نیاز به خرید سرور مجازی فارکس دارد. زیرا همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، داشتن سرعت، امنیت و آی‌پی ثابت از پیش‌نیازهای معامله در این بسترها است.

ازاین‌رو، هیچ‌کس حاضر نیست با ریسک‌های استفاده از VPN و سرعت پایین آن برای حضور در فارکس اقدام کند. چون هر لحظه ممکن است با غیر فعال‌شدن اکانت یا از دست‌دادن سرمایه‌های خود مواجه شود.

حتما پیش از شروع ترید، سرور مجازی بخرید

قیمت vps ترید چقدر است؟

Vps ترید در پلن‌های مختلفی به‌فروش می‌رسد که همه آن‌ها ماهانه هستند. هر کدام از سرویس‌های مربوط به سرور مجازی ترید، منابع خاصی دارند که وجود آن‌ها، قیمت نهایی را تعیین می‌کند.

برای مثال پلن VPS-2، از یک رم 2 گیگابایتی بهره می‌برد و هارد NVMe آن، 20 گیگ است. این سرویس پردازنده 2vCPU، پهنای باند 1Gb/ps، IP اختصاصی، پینگ به آلپاری حداکثر 7ms و ترافیک نامحدود دارد.

این در حالی است که VPS-PRO-4، دارای رم 4 گیگابایت، هارد 40GB NVMe، پردازنده 4vCPU، پهنای باند 10Gb/ps، سازگار با MT4/MT5، پشتیبانی از همه بروکرها و پینگ تا آلپاری 2ms است.

اگر دقت کرده باشید، سرویس VPS-2، منابع پایین‌تری نسبت به VPS-PRO-4 دارد و دقیقا به همین دلیل است که هزینه پلن اول معادل 350 هزار تومان در ماه است و این رقم در پلن دوم به 700 هزار تومان تغییر می‌کند.

البته ذکر این نکته ضرورت دارد که قیمت‌های گفته‌شده هیچ قطعیتی ندارند و ممکن است به‌دلیل ارزش دلار و نوسان‌های اقتصادی، بالا-پایین شوند. پس این شما هستید که قبل از خرید سرور مجازی ترید، باید یک کسب‌وکار معتبر پیدا کرده و خریدتان را طبق نرخ همان روز ثبت کنید.

جمع‌بندی

تریدکردن یکی از مشاغلی است که این روزها همه افراد نسبت به سود کلان آن آگاهی دارند. باید گفت که برای ورود به این بازار، باید آی‌پی اختصاصی داشت و از سروری استفاده کرد که سرعت و امنیت بالایی دارد.

در این راستا، سرور مجازی ترید تولید شده که به‌دلیل داشتن منابع اختصاصی، پردازنده قوی، فایروال سخت‌افزاری، هارد NVMe، سیستم‌عامل آپدیت و پهنای باند پریمیوم خرید آن به همه تریدرها توصیه می‌شود.

برای خرید این سرورها، بهترین کار این است که به یک کسب‌وکار معتبر مراجعه کرده و از میان پلن‌های موجود، موردی را انتخاب کنید که با نیاز و بودجه‌تان تناسب دارد.

سلب مسئولیت: ایستگاه آی تی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی بوده و سایت مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *