گجت و پوشیدنی

HTC Vive Ultimate Trackers دوربین‌هایی برای بهبود ردیابی کل بدن دارند

HTC محصول جدیدی به نام Vive Ultimate Tracker منتشر کرده که وقتی با یکی از هدست‌های واقعیت مجازی این شرکت ترکیب می‌شود، ردیابی بدن چند نقطه‌ای را برای کاربران برای همه چیز از بازی شوتر اول شخص گرفته تا آموزش مهارت‌های فوتبال ارائه می‌کند. ردیاب جدید از خط Vive Tracker 3.0 اچ‌تی‌سی پیروی می‌کند و قیمت هر واحد آن 199 دلار خواهد بود. HTC همچنین یک بسته سه تایی همراه با دانگل بی سیم مورد نیاز و سایر لوازم جانبی را با قیمت بسته 599 دلاری به فروش می رساند.

می‌توانید تا پنج  6DoF “شش درجه آزادی” Ultimate Tracker را به طور همزمان استفاده کنید و به یک هدست متصل شوید تا به طور جمعی از ردیابی چند نقطه‌ای تمام بدن پشتیبانی کنید. هر ردیاب برای مکان یابی دقیق حرکات کاربر در فضاهای سه بعدی به دو دوربین میدان دید گسترده متکی است که در نهایت به آن قابلیت های خود ردیابی می دهد.

شن یه، مدیر محصولات HTC، گفت که فناوری تعبیه شده در ردیاب Ultimate تجربه واقعیت مجازی را بهبود می‌بخشد و جلسات را “بسیار واقعی‌تر و همه‌جانبه‌تر” می‌کند. مدل‌های قبلی برای قابلیت‌های ردیابی به ایستگاه پایه متکی بودند. ردیاب‌های موقعیتی سبک وزن، با وزن 94 گرم در هر واحد، می‌توانند به انواع لوازم جانبی مانند مجموعه ورزشی راکت متصل شوند، که کاربرد آن را برای مواردی مانند آموزش واقعیت مجازی و رقص در VRChat افزایش می‌دهد.

به عنوان مثال، Vive Ultimate Tracker را می توان به طور خاص برای ردیابی پا مورد استفاده قرار داد، که می تواند برای سنجش مهارت های پاس در حین تمرین برای بازیکنان فوتبال استفاده شود. آدام دیکینسون، مدیر Rezzil، یک شرکت فناوری که بر آموزش ورزشکاران با استفاده از VR متمرکز است، در مورد استفاده از ردیاب جدید می‌گوید: “از ورزشکاران نخبه گرفته تا گیمرهای معمولی، بسیار همه‌کاره و آسان است که در هر مکانی راه‌اندازی می‌شود.”

ردیاب‌های جدید Ultimate مسطح و از گوشی‌های هوشمند کوچک‌تر هستند و ظاهری کاملاً متفاوت از نسل قبلی خود یعنی Vive Tracker 3.0 به آن می‌دهند. Ultimate Tracker همچنین می تواند با یک پایه استاندارد و HTC’s Vive XR Elite یا Vive Focus 3 متصل شود. عمر باتری این ردیاب ها تا 7 ساعت است و برای کار کردن به وای فای نیاز دارند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا