اپل با معرفی Spatial Personas، ویژن پرو را کمی اجتماعی‌تر می‌کند، که این آواتارها را از پنجره‌های محدودشان می‌شکند و آنها را درست در کنار شما در فضای مجازی قرار می‌دهد. هدف این است که در Vision Pro احساسی طبیعی‌تر در همکاری و معاشرت بدهید – می‌توانید با هم روی ارائه‌ها کار کنید، فیلم‌ها را از طریق SharePlay تماشا کنید یا طوری بازی کنید که گویی دوستانتان درست در کنار شما هستند.

این ویژگی با حداکثر پنج شرکت‌کننده کار می‌کند، و امروز برای همه افرادی که Vision Pro دارای visionOS 1.1 یا بالاتر هستند، در دسترس خواهد بود. متا همکاری مجازی را به طور مشابه با Horizon Workrooms انجام داده، اما پیاده سازی اپل بیشتر ما را به یاد Microsoft Mesh می اندازد، که اجازه می دهد با استفاده از HoloLens 2 با همراهان مجازی در واقعیت افزوده تعامل داشته باشید. مانند خود ویژن پرو، Spatial Personas کمی پیشرفته تر از فناوری دوران مایکروسافت در سال 2021 به نظر می رسند.

می‌توانید آنها را به میل خود از طریق تماس فیس تایم فعال یا غیرفعال کنید. اپل می‌گوید که همه می‌توانند محتوا را همانطور که دوست دارند تنظیم کنند، بدون اینکه تأثیری بر نحوه دیدن همراهان مجازی‌شان بگذارند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *