گجت و پوشیدنی

عرضه ساعت بلک شارک GS3 با پنل AMOLED و عمر باتری 21 روز

بلک شارک جدیدترین ساعت هوشمند خود را با نام GS3 عرضه کرده که طراحی مقاوم، عمر باتری چشمگیر و ویژگی های فراوانی برای علاقه مندان به فیتنس دارد. GS3 از یک صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED پر جنب و جوش با نرخ تازه سازی 60 هرتز و روشنایی 600 نیت بهره می برد که توسط صفحه بادوام 8H+ Corning Gorilla Glass و یک تاج دیجیتال چرخان محافظت می شود.

این ساعت بیش از 100 حالت ورزشی به همراه حسگرهای داخلی نوری، ضربان قلب و اکسیژن خون برای نظارت جامع سلامت دارد و مجهز به ردیابی 24/7 ضربان قلب و اکسیژن خون، نظارت بر خواب، و ثبت اطلاعات جامع برای مراحل، کالری و فشار است. GS3 همچنین یک تراشه GNSS مستقل داشته که از سیستم های ماهواره ای GPS، Beidou، GLONASS، GALILEOGPS و QZSS برای ردیابی دقیق مکان پشتیبانی می کند. علاوه بر این، این ساعت هوشمند دارای رتبه بندی ضد گرد و غبار و ضد آب 5ATM + IP69K است که آن را برای شنا و سایر فعالیت های آبی مناسب می کند.

GS3 به طور یکپارچه با زندگی روزمره شما ادغام می شود. واچ فیس های هوش مصنوعی، ناوبری نقشه‌های بایدو، دسترسی سریع به کدهای پرداخت، عملکرد NFC برای قفل‌های هوشمند درب، و حتی دستیار هوش مصنوعی Baidu Wenxin Yiyuan برای درخواست‌های صوتی و بازیابی اطلاعات را ارائه می‌دهد. این ساعت همچنین امکان تماس بلوتوث و کاهش نویز ENC دارد.

Black Shark GS3 به لطف تراشه کم مصرف انرژی و باتری با چگالی بالا، عمر باتری قابل توجه 21 روزه دارد. این امر نیاز به شارژ مکرر را از بین می برد و آن را برای سفرهای طولانی مدت یا استفاده روزمره ایده آل می کند. Black Shark GS3 در حال حاضر برای پیش خرید با قیمت 70 دلار در دسترس است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا