قبل از به اشتراک گذاشتن عکس‌های خود در رسانه‌های اجتماعی، به راحتی می‌توانید روی عکس‌های خود فیلتر کنید. اما انجام ویرایش‌های پیشرفته با استفاده از برنامه‌های ویرایش تصویر مانند Snapseed یا Lightroom کار همه افراد نیست. این برنامه‌ها طیف گسترده‌ای از ابزارها را ارائه می‌کنند که می‌تواند برای کاربر معمولی طاقت‌فرسا باشد، و انجام ویرایش‌هایی مانند روشن‌کردن و واضح‌تر کردن تصاویر یا رفع تاری آن‌قدر که فکر می‌کنید ساده نیست. اینجاست که اپلیکیشن جدید Galaxy Enhance-X سامسونگ وارد می‌شود.

برنامه Galaxy Enhance-X یک اصلاح کننده و ویرایشگر قدرتمند تصویر است که از تکنیک های مبتنی بر هوش مصنوعی برای بهبود تصاویر شما استفاده می کند. می‌توانید از آن برای ویرایش عکس‌های خود و بهبود محدوده دینامیکی، روشنایی و وضوح فقط با یک ضربه استفاده کنید. علاوه بر این، این برنامه همچنین به شما امکان می دهد اشیاء تار را در تصویر خود رفع کنید، انعکاس ها را حذف کنید و مویر را برطرف کنید.

علاوه بر این، Galaxy Enhance-X از هوش مصنوعی برای تشخیص چهره در تصاویر استفاده می کند و به شما امکان می دهد صافی، لحن، شکل فک و چشم ها را تنظیم کنید. برای عکس‌های پرتره، می‌توانید از برنامه برای تغییر استایل بلور و تنظیم شدت بلور استفاده کنید. در نهایت، این برنامه دارای یک دکمه ویرایش با یک ضربه است که می تواند تمام ویرایش های مناسب را روی عکس های شما اعمال کند.

بهترین بخش در مورد Enhance-X این است که همه این ویرایش‌ها چند ثانیه طول می‌کشد و پیش‌نمایش قبل و بعد از مقایسه منظمی را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد تفاوت‌ها را مقایسه کنید. مانند اکثر اپلیکیشن های ویرایش عکس مبتنی بر هوش مصنوعی، تصاویر ویرایش شده با Galaxy Enhance-X ممکن است به اندازه تصاویر ویرایش شده در Snapseed یا Lightroom چشمگیر نباشند. اما اگر می‌خواهید عکس‌هایتان در چند ثانیه ویرایش شوند، باید آن را عوض کنید. اگر اهل بازی هستید، می‌توانید Galaxy Enhance-X را با دانلود آن از گلکسی استور در دستگاه خود امتحان کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *