آمازون انتشار رابط کاربری بازطراحی شده برای اپلیکیشن Prime Video خود را با هدف اصلی آسان کردن یافتن محتوا برای کاربران خود آغاز کرده است. اولین گام در این مسیر یک منوی پیمایش اصلی ساده شده که به راحتی قابل دسترسی است و به مشتریان Prime Video اجازه می دهد تا در میان مجموعه وسیعی از فیلم ها، نمایش های تلویزیونی، ورزش ها و کانال های برتر به سرعت مرور کنند.

کاربران Prime Video مسیر دسترسی آسانی به عناوین موجود در عضویت Prime دارند، از جمله The Marvelous Mrs. Maisel و The Lord of the Rings: The Rings of Power. منوی ناوبری جدید در برنامه های اتاق نشیمن نیز برای دسترسی بهتر به کنار صفحه نمایش منتقل شده است. این برنامه ها با شش برگه اصلی راه اندازی می شوند – Home, Store, Find, Live TV, Free with Ads و My Stuff. اگر کاربران بخواهند بر اساس محتوا یا نوع پیشنهاد مرور کنند، گزینه‌های ناوبری فرعی نیز وجود خواهد داشت.

رابط کاربری بازطراحی شده همچنین کروسل جدیدی را به ارمغان می‌آورد که ویدیوها را با تصاویر سینمایی بیشتری ارائه می‌دهد و به محتوا اجازه می‌دهد از بقیه متمایز شود. به عنوان مثال، “Top 10 Chart” محتوای محبوب و پرطرفدار را در Prime Video به نمایش می‌گذارد، در حالی که “Super Carousel” با آثار هنری به سبک پوستر خود، عناوین برجسته‌ای مانند Amazon Originals و Exclusives را نمایش می‌دهد. آمازون می گوید کروسل جدید همچنین به ارائه تجربه ای کمک می کند که برای مشتریان Prime Video خود کمتر شلوغ و طاقت فرسا باشد.

علاوه بر این، آمازون تشخیص اینکه چه محتوایی با عضویت Prime آنها و چه چیزی برای خرید در دسترس است را برای کاربران Prime Video آسان‌تر می‌کند. این کار با افزودن نشانه های بصری به شکل یک نماد علامت چک آبی و نماد کیسه خرید انجام می شود. اولی نشان می‌دهد که محتوا همراه با عضویت Prime است، در حالی که دومی به شما می‌گوید محتوا برای خرید، اجاره یا اشتراک در دسترس است. همچنین می‌توانید با کلیک کردن روی ردیف «My Subscriptions» در بالای صفحه اصلی به همه ویدیوهای موجود در عضویت Prime خود دسترسی پیدا کنید.

رابط کاربری جدید برخی از پیشرفت‌ها را در صفحه «Find» نیز به ارمغان می‌آورد، که اکنون همزمان با تایپ کردن در کادر جستجو، پیشنهادات را به صورت زنده نشان می‌دهد و در عین حال از نشانه‌های بصری ذکر شده در بالا در نتایج جستجو نیز استفاده می‌کند. شما همچنین می توانید نتایج را بر اساس ژانر یا 4K UHD فیلتر کنید. این رابط کاربری اصلاح‌شده در حال حاضر برای برنامه‌های Prime Video در Fire TV، اندروید و سایر پلتفرم های متصل در حال عرضه است. iOS و وب آن را در ماه های آینده دریافت خواهند کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *