ایسوس دسکتاپ جدید Tianxuan X 2024 را در چین معرفی کرده که اکنون برای خرید با قیمت 915 دلار در دسترس است. با توجه به مشخصات، Tianxuan X 2024 مجهز به پردازنده قدرتمند 10 هسته ای و 16 رشته ای Intel Core i5-14400F از سری Core نسل چهاردهم اینتل است. این پردازنده از فناوری پیشرفته 5 نانومتری استفاده می کند که عملکرد چشمگیری با حداکثر فرکانس هسته 4.7 گیگاهرتز و حافظه کش هوشمند 20 مگابایتی ارائه می دهد.

از نظر گرافیکی، دسکتاپ مجهز به ASUS RTX 4060Ti است که بخشی از سری GeForce انویدیا می باشد. این کارت گرافیک دارای 8 گیگابایت حافظه GDDR6 بوده و بر اساس معماری جدید NVIDIA Ada Lovelace ساخته شده است. دسکتاپ طراحی زاویه‌دار و تند مدل قبلی را حفظ می‌کند و مجهز به ASUS Aura Sync برای نورپردازی RGB قابل تنظیم است. علاوه بر این، کامپیوتر با یک ستاپ خنک‌کننده پیچیده طراحی شده که شامل یک سیستم خنک‌کننده خودروی سه‌گانه و یک خنک‌کننده CPU با فشار چهار لوله حرارتی است که عملکرد کارآمد و پایدار را تضمین می‌کند.

Tianxuan X 2024 دارای 16 گیگابایت حافظه رم DDR5 5600 مگاهرتز است که تا 64 گیگابایت قابل ارتقا می باشد. برای ذخیره سازی، یک ترابایت PCle M.2 SSD با سرعت خواندن و نوشتن قابل توجه تعبیه شده و منبع تغذیه کامپیوتر یک واحد 500W 80Plus است که بر بهره وری انرژی تاکید دارد. دسکتاپ طیف گسترده ای از گزینه های اتصال را با پورت های مختلف در بالا و پشت کیس ارائه می دهد. این کامپیوتر به مادربرد ایسوس B760 مجهز شده تا این اتصالات را به طور موثر مدیریت کند. این نسخه با ویندوز 11 نسخه خانگی از پیش نصب شده ارائه می شود. کاربران همچنین انعطاف پذیری برای ارتقا و اضافه کردن هارد دیسک و حافظه بیشتر برای سفارشی کردن سیستم خود بر اساس نیاز خود دارند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *