مشتریانی که به دنبال خرید درایو حالت جامد سریع PCIe Gen 5 هستند، اکنون یک گزینه دیگر برای انتخاب دارند. سابرنت امروز Rocket 5 را معرفی کرد، پرچمدار جدیدی M2 PCIe 5.0 SSD که می تواند به سرعت 14 گیگابایت در ثانیه برسد. آخرین مدل جانشین Rocket 4 Plus و Rocket 4 Plus G “الهام گرفته از بازی” است.

سابرنت مشخصات کاملی را فاش نکرده است، بنابراین جزئیات دقیق درایو همچنان یک راز باقی مانده است. این شرکت Rocket 5 را در سه پیکربندی 1، 2 و 4 ترابایت ارائه می دهد. شما همچنین می توانید هر نوع را با یک هیت سینک اختیاری که شامل دو لوله مسی و یک فن 20 میلی متری برای خنک کننده فعال بوده، مشخص کنید. اگر مادربرد شما هیت سینک داخلی برای درایوهای M2 نداشته باشد، این گزینه مفید خواهد بود.

از نظر سرعت، Sabrent زمانی که به مادربرد PCIe 5.0 متصل می‌شود، سرعت 14 گیگابایت در ثانیه را وعده می‌دهد. با این حال، همانطور که معمولاً با SSD ها پیش می رود، انواع کم ظرفیت کمی کندتر از برادران گران قیمت تر خود کار می کنند. این درایو همچنین از DirectStorage برای زمان بارگذاری سریعتر در بازی های بهینه شده پشتیبانی می کند.

Rocket 5 از کنترلر Phison PS5026-E26 Max14um و تراشه های 232 لایه 3D TLC NAND Micron B58R با حافظه کش LPDDR4 DRAM پشتیبانی می کند. اگر می‌خواهید رایانه‌تان یکی از سریع‌ترین SSD‌های موجود را داشته باشد، آماده پرداخت هزینه‌های کلان باشید. Sabrent Rocket 5 حدود 190 دلار برای نوع 1 ترابایتی، 340 دلار برای نوع 2 ترابایتی و 730 دلار برای گزینه با بالاترین ظرفیت با 4 ترابایت فضا به شما تعلق می گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *