لاجیتک بالاخره جانشینی برای وب‌کم 7 ساله خود یعنی Brio 4K منتشر کرد. MX Brio 4K به سری دستگاه‌های MX پرچمدار این شرکت می‌پیوندد و حسگر بزرگ‌تر با جزئیات بیشتر، عملکرد بهبودیافته در نور کم، حالت نمایش اختصاصی، جادوی هوش مصنوعی و سایر پیشرفت‌ها را به کاربران ارائه می‌دهد. در عین حال، قیمت 200 دلاری مدل قبلی خود را حفظ کرده است.

MX Brio دارای سنسور بزرگ با وضوح 8.5 مگاپیکسل و دیافراگم f/2.0 است و می تواند ویدیو را با سرعت 4K 30 FPS یا 1080 60 FPS پردازش کند. لاجیتک می‌گوید که این سنسور 70 درصد پیکسل‌های بزرگ‌تری نسبت به Brio 4K دارد که در نتیجه کیفیت تصویر بسیار بهتری به‌ویژه در شرایط کم نور دارد. همچنین، این شرکت قول داده که تصویر شما را با هوش مصنوعی بهبود بخشد تا “دو برابر بهتر دید چهره”، هر چه که قرار است به معنای آن باشد.

هوش مصنوعی همچنین به وب‌کم کمک می‌کند تا صداها را حذف کند. این دستگاه با دو میکروفون تشکیل دهنده پرتو کار می کند تا صداها را کاهش دهد و دیگران صدای شما را به وضوح بشنوند. می‌توانید لاجیتک MX Brio خود را با استفاده از نرم‌افزار Options Plus این شرکت سفارشی کنید، که به شما امکان می‌دهد نوردهی، رنگ، شادابی، میدان دید و بسیاری از تنظیمات دیگر را تنظیم کنید.

از دیگر ویژگی‌های دوربین پرچمدار جدید لاجیتک می‌توان به شاتر حریم خصوصی داخلی اشاره کرد، بنابراین می‌توانید وب‌کم خود را زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید به‌صورت فیزیکی بسته نگه دارید. همچنین یک ترفند مهمانی منظم وجود دارد که در آن می توانید وب کم را به سمت پایین کج کنید تا چیزی را روی میز خود به نمایش بگذارید. لاجیتک آن حالت Show Mode را فراخوانی می کند. برای جلوگیری از افتادن وب کم از روی مانیتور، باید پایه آن را با یک نوار چسب محکم کنید.

MX Brio با مک اواس، لینوکس، کروم اواس و ویندوز کار می‌کند و با استفاده از کابل USB-C قابل جابجایی متصل می‌شود. با این حال، کاربران رایانه باید توجه داشته باشند که وب‌کم دیگر از Windows Hello پشتیبانی نمی‌کند، یک ویژگی عالی که در Brio 4K اصلی یافت می‌شود. اگر تشخیص چهره برای تجربه محاسباتی شما ضروری است، MX Brio جدید برای شما مناسب نیست.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *