سونی به تازگی از سری هدفون های جدید Extra Bass برای علاقمندان عرضه کرد. این مدل جدید WH-XB700 نام دارد که برای کسانی که علاقمند به شنیدن موزیک با صدای بلند هستند، گزینه ای مناسبی خواهد بود.

این محصول جدید نه تنها تمامی امکانات مدل‌های قبلی اکسترا بیس را دارد؛ بلکه بهینه‌سازی‌های فراوانی را هم به خود دیده است که می‌توان به افزایش شفافیت صدای و کال اشاره کرد. این هدفون همچنین می تواند تا 30 ساعت موزیک برای کاربر پخش کند.

به لطف پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، هدفون جدید پس از 10 دقیقه شارژ، قادر است تا یک و نیم ساعت کار کند. علاوه بر این، هدفون WH-XB700 از دستیار صوتی گوگل اسیستنت و آمازون الکسا پشتیبانی به عمل می آورد. به این ترتیب کاربر با فرمان صوتی و بدون استفاده از دست، کنترل امور را در اختیار داشته باشند. با ضربه زدن به دکمه‌ای که روی گوشی سمت چپ قرار دارد، می‌توانید دستیار صوتی ترجیحی خود را فرابخوانید و برای پخش قطعه موسیقی دلخواه و کارهای بیشتر، به آن دستور دهید.

همچنین با متصل شدن به اپلیکیشن هدفون کانکت، امکان شخصی سازی تنظیماتی نظیر Clear Bass یا Surround و Sound Position را برای کاربر فراهم می آورد. مدل جدید هدفون Extra Bass سونی از ماره جاری میلادی در کشورهای منتخب شرق آسیا قابل خریداری خواهد بود. مشتریان در سایر مناطق دنیا، از ماه آینده میلادی (آوریل) به این محصول دسترسی پیدا خواهند کرد و قیمت آن هم بسته به محل عرضه، بین 175 تا 200 دلار اعلام شده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *