اینستاگرام به تازگی ابزار جدید Series را به پلتفرم IGTV خود اضافه کرد که به تولیدکنندگان محتوا اجازه می دهد ویدیوهای خود را به شکل اپیزودیک دسته بندی کنند. به کمک ابزار جدید کاربر می تواند برای هر سری یک برچسب اختصاصی در نظر گرفته و به لطف تبی که روی صفحه نمایش داده می شود، کاربران می توانند تولیدکننده محتوای مورد علاقه خود را فالو کرده و نوتیفیکیشن اپیزودهای جدید را دریافت کنند.

تولیدکنندگان محتوا همچنین می توانند ویدیوهای متعدد را در یک صفحه چند قسمت قرار داده و یک عنوان چند قسمتی را برای هر ویدیو نمایش دهند. زمانی که بازدیدکننده یک قسمت از مجموعه را نگاه می کند، قسمت بعدی به طور خودکار توسط IGTV به وی پیشنهاد می شود. همچنین در صورت اضافه شدن قسمت های جدید، نوتیفیکیشن های مربوطه برای کاربران علاقه مند فرستاده خواهد شد.

برای استفاده از ابزار Series در IGTV کافیست که هنگام آپلود ویدیو در صفحه انتخاب عنوان و توضیحات، با ضربه زدن روی گزینه Add to Series یک سری جدید ایجاد نموده و اپیزودهای جدید را به آن اضافه کنید. با توجه به قدرت تبلیغاتی بالای اینستاگرام که قابلیت نمایش محتواهای IGTV در صفحه Explore یا صفحه اصلی را دارد، می توان به موفقیت این ابزار امیدوار بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *