شرکت ازراک دو کارت گرافیک جدید از سری AMD RX 5700 را معرفی کرد؛ محصولات جدید این شرکت که برای رقابت در سطوح میان رده و میان رده‌های رو به بالا وارد میدان می‌شوند. این دو کارت گرافیک با عناوین Radeon RX 5700 Phantom Gaming D 8G OC و Radeon RX 5700XT Phantom Gaming 8 8G OC معرفی شده اند.

هر دو مدل دارای هیت سینک بزرگی هستند که بیش از دو اسلات از مادربرد شما را اشغال میکند و به سه فن خنک کننده مجهز شده اند. برای زیبایی ظاهری، ازراک این دو کارت گرافیک را به سیستم نورپردازی قابل شخصی‌سازی RGB مجهز کرده و برای زیبایی بیشتر و البته پشتیبانی، هر دو مدل از بک پلیت فلزی نیز برخوردار شده اند. سری Phantom Gaming ازراک یک پله پائین‌تر از سری Taichi و یک سطح بالاتر از خانواده Challenger قرار میگیرد و شکاف میان سری پرچمدار و ارزان‌قیمت را پر می کند.

پشتیبانی از گذرگاه PCI Express 4.0 به همراه 8 گیگابایت حافظه GDDR6 نیز در هر دو محصول مشترک است. نیروی مورد نیاز آنها از طریق دو رابط 8 پین تأمین شده و هر دو به یک خنک کننده مجهز هستند. فرکانس‌های GPU در Radeon RX 5700 XT Phantom Gaming D 8G OC برای وضعیت‌های پایه، بازی و بوست به ترتیب 1690، 1835 و 1945 مگاهرتز است. Radeon RX 5700 Phantom Gaming D 8G OC نیز دارای فرکانس‌های 1610 مگاهرتز برای پایه، 1725 مگاهرتز برای بازی و 1750 مگاهرتز برای حالت بوست است. خنک کننده مورد استفاده در این خانواده به هیت سینکی قطور مجهز بوده و به طور کلی 2.7 اسلات را در مادربرد به اشغال خود درخواهد آورد.

از نظر طراحی، شکل و شمایل دو کارت جدید ازراک با محصولات سری Phantom Gaming تناسب دارند. بدنه آلومینیومی پرداخت شده با رنگ مشکی و خطوط قرمز میان آن حس یک محصول گیمینگ را به خوبی منتقل می کند. نورپردازی RGB در این کارت‌های گرافیک، محدود به فن وسط و قسمت بالای کارت گرافیک می‌شود. به نظر می‌رسد که خنک کننده برای دفع حرارت مناسب بوده و پشتیبانی از Polychrome SYNC هم برای آن تأیید شده است. به گفته ازراک، سیستم تهویه به فناوری 0 دسی بل مجهز شده است؛ این فناوری باعث می‌شود تا در دمای پایین که کارت گرافیک با هیت سینک و تهویه کیس خنک می‌گردد، فن‌ها خاموش مانده و با افزایش دما روشن شوند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *