ایسر امروز از جدیدترین مانیتور سری Predator که مرز میان یک تلویزیون و یک مانیتور کامپیوتر را به شدت کمرنگ می‌کند، با نام  Predator CG437KP رونمایی کرده است. این مانیتور جدید از پنل 43 اینچی VA با رزولوشن 4K بهره گرفته و توانایی پشتیبانی 90 درصدی رنگی DCI-P3 را دارد. با این که ابعاد نمایشگر به تنهایی خارق العاده نیست، Acer مشخصا پایش را فراتر گذاشته تا بتواند این مدل را یک Predator واقعی کند و در این مسیر نرخ نوسازی 144 هرتز را فراهم کرده است.

مانیتور جدید ایسر همچنین از هر دو فناوری AMD FreeSync و NVIDIA G-Sync پشتیبانی کرده و این عمل از طریق HDMI برای سازگاری با کنسول‌های فعلی و نسل بعد اجرا شده است. حداکثر روشنایی این نمایشگر رقم فوق العاده 1000 نیت است که به دنبال آن گواهی VESA DispalyHDR 1000 را نیز دریافت می‌کند.

به لحاظ اتصالات، این مانیتور دارای سه درگاه HDMI، دو عدد Display Port 1.4 برای همگام سازی فعال، یک عدد USB 3.1 Type C، دو عدد USB 3.0 و دو عدد USB 2.0 است. مانیتور Acer Predator CG437KP به همراه یک رموت کنترل از هم اکنون با قیمت 1499.99 دلار در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *