سونی به تازگی از یک وسیله جانبی به نام Back Button Attachment رونمایی کرده که به کابران امکان شخصی سازی دکمه های کنترلر دوال شاک 2 را فراهم می کند. این گجت به پشت کنترلر شما وصل می‌شود و با استفاده از آن می‌توانید دو دکمه اضافی برای کنترلر خود تعریف کنید.

این وسیله به همراه یک پنل OLED به پشت کنترلر شما متصل می‌شود و قابلیت برنامه‌ریزی شدن را دارد. به علاوه در هر زمانی که اراده کردید، می‌توانید برنامه‌‌ قبلی خود را پاک کرده و برنامه‌ جدیدی به آن بدهید. گیمرها قادرند تا این کلیدها را برای ۳ پروفایل مختلف شخصی‌سازی کنند. ضمنا این وسیله برروی تمامی کنترلرهای پلی‌استیشن (همه‌ی انواع DualShock) عملکرد لازم را خواهد داشت.

این گجت ۳۰ دلار آمریکا قرار دارد و طبق اعلام سونی به‌زودی در سرتاسر جهان در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار خواهد گرفت. البته سونی هنوز مشخص نکرده که کنترلر پلی استیشن 4 روی پلی استیشن 5 هم قابل استفاده خواهد بود. نکته‌ جالب در طراحی امحصول این است که شما می‌توانید از این وسیله برای کنترلرهای نسل بعدی سونی از جمله DualShock 5 نیز استفاده کنید. این محصول یک کابل اتصال ۳٫۵ میلی‌متری نیز خواهد داشت که شما می‌توانید از آن به جای کابل اتصال اصلی کنترلر خود استفاده کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *