ویوو در ابتدا تصمیم داشت که بروزسانی بتای FunTouch OS 10 مبتنی بر اندروید 10 را در ماه فوریه 2020 عرضه کند، ولی بدلیل شیوع بیماری کرونا انتشار آن به تعویق افتاد. در تاریخ 17 فوریه، این شرکت تأیید کرد که به زودی یک برنامه ارتقا دقیق را به اشتراک خواهد گذاشت. این شرکت چینی با برنامه به روزرسانی اندروید 10 برای بازار چین بازگشته است.

بتای عمومی اندروید 10 که جدیدترین رابط کاربری FunTouch OS 10 را به همراه دارد، نخستین برای کاربران گوشی های ویوو NEX 3 و NEX 3 5G از 14 مارس در دسترس خواهد گرفت. حدود 4000 کاربر اول ثبت نام شده در برنامه بتا، این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد. این شرکت در ابتدا گوشی های X30 و X30 پرو را با FunTouch OS 10 مبتنی بر اندروید 9 پای عرضه کرده بود، حال نسخه بهبودیافته مبتنی بر اندروید 10 معلوم نیست که چه زمانی برای این دو گوشی منتشر می شود.

کاربران گوشی های ایکس 27 و ایکس 27 (مدل 8/128 گیگابایتی) و ایکس 27 پرو، اوایل ماه مارس بتای عمومی را دریافت خواهند کرد. به دنبال آن گوشی های NEX S و NES-A با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و NEX Dual Display نیز اوایل ماه آپریل قادر به دریافت این بروزرسانی خواهند بود. همچنین گوشی ویوو اس 5، آپدیت را اواسط آپریل دریافت کرده و اواخر ماه آپریل نیز گوشی هایی Z5, Z5i, Z5x, S1 و S1 پرو می توانند بروزرسانی را دریافت کنند.

در نهایت گوشی های Z3, Z3i و X23 نیز اواخر ماه ژوئن بروزرسانی جدید را دریافت می کند. دستگاه های فوق تنها گوشی های هوشمند ویوو هستند که بروزرسانی FunTouch OS 10 مبتنی بر Android 10 را تجربه خواهند کرد. عرضه نسخه گلوبال این بروزرسانی احتمالاً پس از دریافت مدل های چینی اتفاق می افتد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *