موبایل و تبلت

آپدیت اندروید 11 برای نوکیا 8.3 5G از راه رسید

مدتی است که می گذرد، اما نوکیا شروع به ارائه به روزرسانی اندروید 11 برای گوشی های هوشمند خود کرده و ابتدا از نوکیا 8.3 5G شروع می کند. به نظر می رسد این شرکت فنلاندی به طور قابل توجهی از برنامه خود عقب است، چراکه در نقشه راه اصلی اعلام شده بود که بروزرسانی در سه ماهه چهارم سال 2020 آغاز می شود و ما تقریباً در نیمه راه سه ماهه اول 2021 هستیم.

اندروید 11 به طور طبیعی ، مانند اکثر به روزرسانی های نسخه اندروید، یک بروزرسانی قابل توجه است. از آنجا که گوشی های نوکیا از ساخت اندروید نسبتاً وانیلی استفاده می کنند، اخبار موجود در این بروزرسانی به همان به روزرسانی های اعلام شده توسط گوگل خلاصه می شود. به روزرسانی، بخش مکالمات جدید را در کشویی اعلان، حباب های برنامه، ضبط صفحه نمایش داخلی، کنترل های خانه هوشمند در منوی پاور و موارد دیگر به ارمغان می آورد.

در مورد اینکه چه کسی می تواند این به روزرسانی را دریافت کند، این یک کار معمولی نوکیاست. انتشار این بروزرسانی برای چند بازار منتخب شروع شده که شامل مصر، دانمارک، بلژیک، بحرین، ایسلند، هنگ کنگ، فرانسه، فنلاند، ایران، عراق، کویت، اردن، لیبی، لیتوانی، نروژ، مراکش، سودان، عمان، پاکستان، آمریکا، امارات، ویتنام،قطر و تونس می شود.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا