کنسول و بازی

اپل موزیک اکنون روی پلی استیشن 5 در دسترس است

اپل امروز اپلیکیشن اپل موزیک را روی کنسول پلی استیشن 5 سونی منتشر کرد. این باعث می شود PS5 اولین کنسولی باشد که از اپل موزیک پشتیبانی می کند (پس از اینکه اوایل این ماه شایعه شد که این سرویس ممکن است به زودی برای کنسول ها عرضه شود).

با این اپلیکیشن جدید، کاربران پلی استیشن 5 به تمام محتوای اپل موزیک، از جمله بیش از 90 میلیون آهنگ، بیش از 30000 لیست پخش انتخاب شده، موزیک ویدیوها با کیفیت 4K و رادیو موزیک اپل دسترسی خواهند داشت. اپلیکیشن جدید به خوبی در رابط کاربری پلی استیشن 5 یکپارچه می شود.

با فشار دادن دکمه PS روی کنترلر دوال سنس می توان از طریق کنترل سنتر به آن دسترسی داشت. این اپلیکیشن می تواند توصیه هایی را براساس بازی در حال انجام پیدا کند. همچنین پشتیبانی کامل از پخش پس‌زمینه موسیقی و همچنین ویدیوها را دریافت می‌کنید.

نه سونی و نه اپل هنوز مشخص نکرده اند که آیا اپل موزیک در پلی استیشن 5 از صدای بدون افت یا با وضوح بالا پشتیبانی می کند. همچنین هیچ اشاره ای به Dolby Atmos نشده است، که جای تعجب نیست زیرا پلی استیشن 5 نمی تواند به طور بومی Atmos را رمزگشایی کند. همچنین هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه این اپلیکیشن برای کنسول های ایکس باکس وجود ندارد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا