سخت افزار

رونمایی لاجیتک از ماوس MX Master 3S و کیبورد های MX Mechanical

جدیدترین لوازم جانبی رایانه لاجیتک بسته به ترجیحات شما، روشی آرام‌تر یا لمسی‌تر برای استفاده از رایانه شما ارائه می‌دهد. MX Master 3S جدید یک به‌روزرسانی کوچک برای ماوس MX Master 3 موجود با کلیک ماوس آرام‌تر و حسگر حساس‌تر است. در همین حال، MX Mechanical و MX Mechanical Mini یک جفت کیبورد هستند که با سوئیچ‌های مکانیکی شان مشابه دستگاه‌های MX Keys فعلی‌ (اگر کمی بلندتر) می باشند. MX Mechanical، MX Mechanical Mini و MX Master 3S در این ماه به ترتیب با قیمت های 169.99 دلار، 149.99 دلار و 99 دلار عرضه خواهند شد.

MX Master 3S ماوسی بسیار شبیه به MX Master 3 بوده که جایگزین آن در خط تولید لاجیتک شده است. این یک طراحی تهاجمی برای راست دست ها، با یک جفت چرخ اسکرول (یکی برای بالا/پایین، دیگری برای چپ/راست)، و سه دکمه شست دارد. تغییرات بزرگ دیگر آن وجود یک سنسور 8000DPI است که در مقایسه با نسل قبلی، با دکمه‌های چپ و راست ماوس اکنون به طور قابل‌توجهی بی‌صدا هستند – 90 درصد، طبق گفته لاجیتک. تقریباً مانند فشار دادن یک Cherry MX Brown به جای سوئیچ MX Blue، وقتی روی ماوس کلیک می‌کنید هنوز یک ضربه لمسی وجود دارد، اما بی‌صداتر است.

علیرغم سنسور با وضوح بالاتر، این ماوس به دلیل نرخ نظرسنجی نسبتاً پایین 125 هرتز، به‌جای بازی کردن، کار اداری و بهره‌وری را هدف قرار می‌دهد. در مقابل، ماوس های بازی معمولاً در فرکانس 1000 هرتز یا حتی 8000 هرتز در برخی موارد نظرسنجی می‌کنند. لاجیتک می‌گوید که سنسور DPI بالاتر MX Master 3S باید به نمایشگرهایی با وضوح بالا، مانند 4K و حتی 8K که مردم با رایانه‌های خود استفاده می‌کنند، کمک کند، در حالی که کلیک آرام‌تر باید برای هر کسی که از ماوس در یک محیط اداری مشترک استفاده می‌کند، سودمند باشد.

در حالی که MX Master 3S برای کاربرانی طراحی شده است که آرامش را بر لمس کردن ترجیح می دهند، کیبوردهای جدید MX Mechanical برعکس عمل می کنند. پیش از این، کیبوردهای سری MX لاجیتک با تمرکز بر بهره‌وری – MX Keys و MX Keys Mini – دارای کلیدهای لپ‌تاپی مانند آرام و لطیف بودند. اما با MX Mechanical که در کنار MX Keys در خط تولید فروخته می‌شود، لاجیتک از سوئیچ‌هایی استفاده می‌کند که بیشتر مکانیکی هستند. به طور خاص، آنها از سوئیچ‌های Choc V2 Kailh استفاده می‌کنند و سبک‌های موجود شامل سوئیچ‌های قهوه‌ای آرام لمسی، آبی‌های کلیکی و قرمزهای خطی است.

این سوئیچ ها سطح پایینی دارند، بنابراین ارتفاع سوئیچ های Cherry MX تمام قد را ندارند. اگر با تجربه تایپ کیبورد لپ‌تاپ بیشتر آشنا هستید، پس باید در اینجا احساس راحتی کنید. اگرچه آنها سطح پایینی دارند، اما دارای برخی از مزایای سوئیچ های مکانیکی هستند که شامل حس لمسی بیشتر و قابلیت اطمینان بیشتر است. هر دو صفحه کلید بی سیم هستند و طول عمر باتری طولانی علامت تجاری لاجیتک در اینجا کاملاً قوی است. با روشن بودن نور پس‌زمینه صفحه‌کلید 15 روز یا با خاموش کردن آن تا 10 ماه عمر باتری خواهید داشت.

این کیبوردها مجهز به سنسورهایی است که نور پس‌زمینه آن می‌تواند وقتی دست‌های شما نزدیک است روشن شود و در صورت کم شدن برق، یک پورت USB-C شارژ مجدد را انجام می‌دهد. هم صفحه کلید و هم ماوس می توانند سه دستگاهی را که با آنها جفت شده اند به خاطر بسپارند (آنها می توانند از طریق بلوتوث یا آداپتور بی سیم USB متصل شوند) و با فشار دادن یک دکمه بین آنها جابه جا شوند.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا