نرم افزار و اینترنت

اکنون می توانید موسیقی را به یادداشت های اینستاگرام خود اضافه کنید

شرکت متا به تازگی دو ویژگی جدید را برای Instagram Notes معرفی کرد. چیزی که زمانی تنها متن کوتاه و ایموجی ها را در خود جای داده بود، اکنون شامل موسیقی و ترجمه می‌شود.

اکنون می‌توانید یک کلیپ 30 ثانیه‌ای از یک آهنگ را در یادداشت خود به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید یک عنوان به نت موسیقی اضافه کنید تا به وضوح به مخاطبان مورد نظر خود (عاشقان، عاشقان سابق، دوستان، دشمنان و غیره) دسترسی پیدا کنید. افزودن یک آهنگ تقریباً به همان اندازه که فکر کنید راحت است: به سادگی روی دکمه “plus” کنار عکس پروفایل خود در صفحه DM کلیک کنید و درست در زیر جایی که معمولاً یادداشت خود را می سازید، یک نت موسیقی را مشاهده خواهید کرد.

روی آن نت موسیقی کلیک کنید و در صفحه‌ای مشابه صفحه‌ای که هنگام اضافه کردن آهنگ به استوری اینستاگرام می‌بینید خواهید دید. آهنگ خود را جستجو کنید، کلیپ 30 ثانیه ای خود را انتخاب کنید، در صورت تمایل متنی اضافه کنید و برای پست کردن، روی “Done” در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید. اینستاگرام همچنین به کاربران این امکان را می دهد که ترجمه یادداشت را با ضربه زدن روی آن مشاهده کنند. به سادگی روی یادداشتی که می‌خواهید ترجمه کنید ضربه بزنید و آن را ترجمه کنید.

منبع
mashable
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا