موبایل و تبلت

اینفینیکس Zero 30 5G با دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی معرفی شد

اینفینیکس به تازگی در یک رویداد مجلل در ونیز، ایتالیا، جایی که جشنواره بین المللی فیلم ونیز برگزار شده بوده، Zero 30 5G را معرفی کرد. این تلفن هوشمند سلفی محور دارای یک دوربین 50 مگاپیکسلی در جلو است که فیلمبرداری 4K را انجام می دهد و فلاش نیز به همراه دارد.

این گوشی مجهز به تراشه هشت هسته ای مدیاتک دایمنسیتی 8020 بوده که 8/12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی غیر قابل ارتقا ترکیب می شود. در پشت سه دوربین قرار گرفته که دوربین اصلی را یک سنسور 108 مگاپیکسلی 1/1.67 ایزوسل HM6 در پشت لنز 6 عنصری f/1.65 با OIS و PDAF هدایت می کند. سپس دوربین 13 مگاپیکسلی برای عکس‌های فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی وجود دارد که بیشتر برای ایجاد اعداد وجود دارد. فلاش دایره ای شکل Aura Light نام دارد و از چهار LED ساخته شده است.

دوربین جلو نیز دارای سنسور سامسونگ – ISOCELL JN1 است و از PDAF پشتیبانی می کند. فلاش در قاب کوچک بالای صفحه نمایش تعبیه شده تا در صورت نیاز به عنوان نور پرکننده عمل کند. در جشنواره فیلم ونیز، اینفینیکس فستیوال Vlog Mobile (MVA) را راه‌اندازی کرد، جایی که از ولاگرها دعوت می‌کند تا با استفاده از Zero 30 5G داستان‌های خود را ثبت کنند.

این گوشی حول یک صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با وضوح فول اچ دی پلاس، نرخ رفرش 144 هرتز و نرخ نمونه برداری 360 هرتز ساخته شده است. کناره‌های آن برای هندلینگ بهتر خمیده هستند، که باعث می‌شود دستگاه کمی ممتازتر به نظر برسد. Infinix Zero 30 5G یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 68 واتی از طریق درگاه USB-C به همراه دارد. Infinix Zero 30 5G حدود 339 دلار قیمت خواهد داشت، اگرچه واضح است که از بازاری به بازار دیگر متفاوت خواهد بود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا