گجت و پوشیدنی

وان پلاس واچ 2 معرفی شد: سیستم عامل Wear OS، بدنه فولادی ضد زنگ

نسخه اولیه وان پلاس واچ حدود سه سال پیش عرضه شد و دارای سیستم عامل اختصاصی بود. از آن زمان، این شرکت به تابلوی طراحی بازگشته و تغییرات قابل توجهی در مدل جدید ملاقات با وان پلاس واچ 2 ایجاد کرده است. این طراحی این بر اساس “معماری موتور دوگانه” است، به این معنی که دو چیپست و دو سیستم عامل وجود دارد.

یکی Snapdragon W5 است که Wear OS را اجرا می کند، به این معنی که شما دسترسی کامل به فروشگاه اپلیکیشن دارید. دیگری BES2700 است که یک سیستم عامل بلادرنگ (RTOS) را با قدرت کم اجرا می کند. در حالت هوشمند، می‌توانید سرویس های گوگل را اجرا کنید. 20 واچ فیس داخلی با 80 فیس دیگر قابل دانلود وجود دارد. در این حالت باتری 500 میلی آمپر ساعتی تا 100 ساعت با استفاده منظم یا تا 48 ساعت با استفاده زیاد دوام می آورد.

حالت Power Saver فقط RTOS را نگه می دارد، اما همچنان قابلیت های زیادی برای نظارت بر خواب و ضربان قلب در دسترس و حالت های ورزشی مانند شنا و دوچرخه سواری باقی می گذارد.حتی می توانید در این حالت تماس بگیرید و دریافت کنید. با فعال کردن Power Saver، ساعت می تواند تا 12 روز دوام بیاورد. و هنگامی که در نهایت باتری را خالی کردید، شارژر سریع 7.5 واتی VOOC آن را به سرعت شارژ می کند – شارژ 100 درصد کامل در 60 دقیقه اتفاق می افتد، اما اگر عجله دارید، می توانید یک روز کامل از باتری استفاده کنید (در حالت اسمارت فقط در 10 دقیقه).

وان پلاس واچ 2 دارای بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ با ابعاد 47.0 در 46.6 در 12.1 میلی متر است. فولاد ضد زنگ سخت‌تر از آلومینیوم بوده و وزنی به ساعت می‌دهد: 49 گرم به تنهایی، 80 گرم با بند لاستیکی فلوئورو (با سگک فولادی ضد زنگ). شیشه 2.5 بعدی یاقوت کبود از صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED محافظت می کند. رزولوشن آن 466 در 466 پیکسل است و با فرکانس 60 هرتز کار می کند. در حالت روشنایی بالا می تواند به 1000 نیت برسد، که برای دید در فضای باز حیاتی است.

صحبت از فضای باز شد، این ساعت دارای رتبه مقاومت در برابر آب 5 ATM است که آن را برای شنا مناسب می کند. همچنین بر اساس استاندارد MIL-STD-810H ساخته شده است. به علاوه از GPS دو فرکانس (L1+L5) و از صورت فلکی اصلی (از جمله Beidou، Galileo، GLONASS و QZSS) پشتیبانی می کند. سنسورهای دیگر شامل قطب نما، شتاب سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج و حتی یک سنسور نور برای تنظیم روشنایی صفحه نمایش هستند.

البته یک پالس اکسیمتر اپتیکال نیز وجود دارد که در طول ردیابی خواب، مراحل خواب شما را شناسایی و کیفیت خواب شما را ارزیابی می کند، میزان تنفس و سطح اکسیژن شما را کنترل کرده و می تواند خطر خروپف شما را ارزیابی کند. نظارت بر استرس نیز در دسترس است زیرا سنسور تغییرات ضربان قلب شما را زیر نظر دارد. حالت دویدن از GPS و سایر حسگرها برای ردیابی دویدن و عملکرد شما با معیارهایی مانند دامنه عمودی، زمان تماس با زمین، تعادل، حداکثر مصرف اکسیژن و طول گام استفاده می‌کند. این نه تنها پیشرفت شما را ردیابی می کند، بلکه ساعت شما را قادر می سازد مربی دویدن شما باشد.

توجه داشته باشید که سیستم Wear OS 4 به 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای برنامه هایی که به آن نیاز دارند دسترسی دارد – این به شما امکان می دهد نقشه ها، موسیقی و غیره آفلاین را ذخیره کنید. وان پلاس واچ قرار است با قیمت 300 دلار در دسترس قرار گیرد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا