موبایل و تبلت

نوبیا PAD 3D II معرفی شد: تبلتی با نمایشگر سه بعدی بدون نیاز به عینک

سال گذشته ZTE تبلت نوبیا PAD 3D را با نمایشگر سه بعدی بدون عینک عرضه کرد. اکنون این شرکت یک مدل نسل دوم با پیشرفت‌های عمده وارد رقابت می کند. Nubia Pad 3D II به عنوان “اولین تبلت سه بعدی بدون عینک 5G+AI در جهان” به بازار عرضه شده است.

مدل قبلی دارای چیپست اسنپدراگون 888 و بدون اتصال سلولی بود، اما نسل دوم به تراشه بسیار جدیدتر اسنپدراگون 8 نسل 2 و اتصال 5G تجهیز شده است. هوش مصنوعی مشکل کمبود محتوای سه بعدی را حل می کند، مدل قبلی نیز مبدل 2 بعدی به 3 بعدی داشت، اما Neovision 3D Anytime جدید بهتر است. این برای تصاویر، فیلم ها (از جمله مدیا استریمینگ) و حتی بازی ها کار می کند.

صفحه نمایش دستگاه یک پنل 12.1 اینچی IPS LCD با وضوح 2560 در 1600 پیکسل (16:10)، نرخ تازه سازی 144 هرتز با لنزهای کریستال مایع داشته و نوید افزایش 80 درصدی وضوح سه بعدی و دو برابر شدن روشنایی در حالت سه بعدی را می دهد. علاوه بر این، تداخل سه بعدی را کاهش داده و رنگ های سه بعدی و بهره وری انرژی را بهبود بخشیده است. این نمایشگر دارای زاویه دید 86 درجه است که به چندین نفر امکان می دهد افکت سه بعدی را همزمان مشاهده کنند. همچنین، در هر دو حالت افقی و عمودی کار می کند.

این تبلت همچنین می تواند محتوای دستگاه های دیگر را میزبانی کند. به عنوان مثال، اگر یک گوشی ZTE دارید، می توانید یک اپلیکیشن را از تلفن به تبلت به صورت بی سیم استریم کنید تا بتوانید به صورت سه بعدی با آن ارتباط برقرار کنید. همچنین می توانید از Miracast برای ارسال تصاویر به تبلت استفاده کنید. علاوه بر این، می‌توانید یک مدل سه‌بعدی را از لپ‌تاپ بکشید و رها کنید و پیش‌نمایش آن را در تبلت مشاهده کنید.

Nubia Pad 3D II همچنین می تواند برای ایجاد محتوای سه بعدی استفاده شود. دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی در پشت و دوربین دوگانه 8 مگاپیکسلی در جلو دارد که می تواند عکس ها و تصاویر سه بعدی بگیرد. و با موتور جدید هوش مصنوعی، گرفتن عکس خوب آسان‌تر است زیرا برد بهینه سوژه اکنون 2.5 برابر بزرگ‌تر است.

این تبلت دارای چهار بلندگو با قابلیت DTS:X Ultra است که یک منظره صوتی سه بعدی فراگیر برای مطابقت با تصاویر سه بعدی ایجاد می کند. این اسپیکرها 1 وات فرکانس کامل هستند. همچنین دو میکروفون با قابلیت حذف نویز وجود دارد. این تبلت با رم LPDDR5X و تا 512 گیگابایت حافظه UFS 4.0 همراه است. همچنین انرژی خودش را از طریق باتری 10000 میلی آمپر ساعتی تامین کرده و می تواند به سرعت با توان 66 وات شارژ شود. Nubia Pad 3D II در سایت رسمی ZTE منتشر شده، با این حال، هنوز هیچ اشاره ای به تاریخ یا قیمت آن نشده است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا