موبایل و تبلت

ریلمی C65 معرفی شد

ریلمی امروز از گوشی اقتصادی ریلمی C45 با مشخصاتی همچون نمایشگر 90 هرتز، تراشه مدیاتک هلیو G85 و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی پرده برداشت. ریلمی C65 یک صفحه نمایش 6.67 اینچی IPS LCD با وضوح اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی 90 هرتز داشته و در سوراخ بالای نمایشگر دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی جای دارد.

همچنین این گوشی از Mini Capsule Realme پشتیبانی می کند که اطلاعات وضعیت و اعلان ها را در اطراف دوربین سلفی مشابه جزیره پویا اپل نشان می دهد. ریلمی همچنین پشتیبانی از ژست های هوایی و دکمه پویا این برند را اضافه کرده که به کاربران امکان می دهد بین میانبرهای مختلف مانند راه اندازی برنامه دوربین و تغییر حالت مزاحم نشو با فشار طولانی جابجا شوند.

در پشت، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی در کنار فلاش LED قرار گرفته است. طراحی عمودی در اینجا یادآور گلکسی S22 سامسونگ است. بخش نرم افزار توسط Realme UI 5.0 مبتنی بر اندروید 14 پوشش داده شده، در حالی که باتری 5000 میلی آمپر ساعتی از شارژ 45 واتی پشتیبانی می کند. ریلمی C65 در رنگ‌های مشکی و بنفش عرضه می‌شود و قیمت آن 148 دلار برای تریم 6/128 گیگابایتی و 192 دلار برای نسخه 8/256 گیگابایتی است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا