صوتی و تصویری

طراحی اولین مانیتور 27 اینچی با نرخ تازه سازی 500 هرتز

اگر فکر می کردید که مانیتور 144 هرتزی شما نسبتاً فانتزی به نظر می رسد، پس از دیدن این موضوع باید دوباره فکر کنید. شرکت BOE اعلام کرد که این شرکت موفق به طراحی و تولید یک صفحه نمایش 27 اینچی فول اچ دی با نرخ نوسازی 500 هرتز شده است.

حساب رسمی BOE Innovation Exchange در سایت ویبو چند روز پیش پستی را منتشر کرد که در آن به پیشرفت مهم این شرکت در زمینه فناوری نمایشگرهای نیمه هادی اکسیدی اشاره کرد. این نمایشگر از یک پنل فناوری اکسید فلز جدید استفاده می‌کند که امکان رسیدن به نرخ بروزرسانی 500 هرتزی با زمان پاسخ‌دهی تنها یک میلی‌ثانیه را فراهم کرده است.

BOE از تجربه زیادی در توسعه فناوری‌های نیمه‌هادی اکسید فلز برخوردار بوده و مانیتور گیمینگ 500 هرتزی این شرکت با اختلاف زیاد از همه مانیتورهای گیمینگ موجود در بازار سریع‌تر است. در حال حاضر بهترین محصولات شرکت‌هایی همچون ایسر، الین ور و ایسوس از نرخ بروزرسانی حداکثر 360 هرتزی پشتیبانی می‌نمایند.

از دیگر خصوصیات  مانیتور گیمینگ 500 هرتزی BOE می‌توان به خروجی 8 بیتی دقیق و پشتیبانی از سیگنال eDP هشت خطی اشاره کرد. در نظر داشته باشید که این مانیتور یک نمونه اولیه است که برای به نمایش گذاشتن فناوری جدید BOE ساخته شده و این شرکت هنوز قصدی برای عرضه مانیتورهای 500 هرتزی به بازار ندارد. با این وجود ماینتور 500 هرتزی BOE خواهد توانست با سرعت بیشتر خود، لگ ورودی را برای گیمرها تا حد زیادی کاهش داده و اطلاعات را با سرعت بیشتری به آن‌ها منتقل نماید.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا