موبایل و تبلت

اوپو فایند X7 مجهز به مدیاتک در صدر رتبه بندی انتوتو در فوریه 2024 قرار گرفت

تراشه‌های اسنپدراگون کوالکام مدت‌هاست که در رتبه‌بندی عملکرد گوشی‌های هوشمند اندرویدی تسلط داشته‌اند، اما پیشرفت‌های سریع مدیاتک، به‌ویژه با سری دایمنسیتی 9000، زمین بازی را مساوی کرده است. جدیدترین چیپست های رده بالای هر یک (اسنپدراگون 8 نسل 3 و دایمنسیتی 9300) عملاً از نظر کارایی با هم گره خورده اند.

بر اساس بنچمارک های AnTuTu، برای دومین ماه متوالی، تراشه دایمنسیتی 9300 به گوشی هوشمند با عملکرد برتر اوپو فایند X7 قدرت می دهد که با امتیاز 2,195,036 از رقبای خود پیشی می گیرد. این امتیاز دایمنسیتی 9300 می تواند شامل استفاده از هسته های قدرتمند ARM، به ویژه 4 هسته Cortex-X4 و 4 هسته Cortex-A720 باشد.

ایسوس راگ فون 8 پرو مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 3 در رتبه دوم قرار دارد. تفاوت عملکرد بین دو گوشی برتر تنها 37000 امتیاز است که در رده پرچمدارها حاشیه کمی است. ایسوس معمولاً چند ماه پس از عرضه اولیه، انواع “D” تلفن‌های ROG خود را با تراشه‌های مدیاتک عرضه می‌کند. ترکیب شدن احتمالی سخت افزار متمرکز بر بازی در راگ فون و دایمنسیتی 9300 در نسخه آینده ممکن است تغییرات جالبی را در جدول امتیازات ایجاد کند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا