نرم افزار و اینترنت

قابلیت تماس گروهی تا 32 کاربر در آپدیت جدید واتس اپ

پلتفرم پیام رسان محبوب واتس اپ که متعلق به متا است، در چند ماه گذشته با معرفی ویژگی های جدید و بسیار مورد تقاضا در نسخه های بتا خود، بارها خبرساز شده است. این شرکت اخیراً تأیید کرد که بسیاری از ویژگی‌های جدید مانند افزایش اندازه اشتراک‌گذاری فایل، واکنش‌های ایموجی و امکان مخفی کردن آخرین بازدید از مخاطبین خاص به زودی در ساخت زنده برنامه در دسترس قرار خواهند گرفت.

اکنون، گزارش‌هایی منتشر شده است که واتس‌اپ به‌روزرسانی جدیدی را برای نسخه iOS منتشر کرده است که شامل پشتیبانی از تماس‌های 32 نفره، رابط کاربری تماس‌های اصلاح‌شده، شکل‌های موج و سایر پیشرفت‌ها می‌شود. این به روز رسانی به بیلد زنده واتس اپ در iOS می آید. تا کنون واتس اپ به کاربران این امکان را می دهد که همزمان با چند نفر تماس تلفنی داشته باشند. یک مکالمه صوتی گروهی قبلاً می‌توانست تا هشت نفر را در خود جای دهد، اما واتس‌اپ اکنون به‌روزرسانی جدیدی را ارائه می‌کند که حداکثر 32 شرکت‌کننده را قادر می‌سازد.

تماس صوتی با حداکثر 32 نفر در گروه های واتس اپ امکان پذیر است. این پلتفرم همچنین نحوه نمایش شرکت کنندگان بر روی صفحه را تغییر داده است تا با اعضای اضافی مطابقت داشته باشد. تصاویر شکل موج برای برچسب زدن کاربران مختلف واتس اپ استفاده می شود. این ویژگی جدید با نسخه به روز رسانی 22.8.80 ارائه می شود و حجم آن 109.7 مگابایت برای آیفون است. انتظار می رود کاربران اندروید نیز به زودی به روزرسانی مشابهی را با این ویژگی های جدید دریافت کنند، اما روی کلاینت دسکتاپ در دسترس نخواهد بود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا