موبایل و تبلت

آوپو K10 Energy با اسنپدراگون 778G و 12 گیگابایت رم معرفی شد

اوپو K10 Energy امروز پس از مشاهده این گوشی در اوایل ماه جاری به طور رسمی معرفی شد. این نام همچنین می تواند به عنوان Lite یا Youth یا Vitality ترجمه شود، اما اوپو “Energy” را در پشت قرار داده است، بنابراین ما به آن پایبند هستیم. این گوشی قرار است نسخه مقرون به صرفه‌تری از اوپو K10 5G با چیپست اسنپدراگون 778G باشد و در حال حاضر در چین به فروش می‌رسد.

این گوشی هوشمند K10 دارای صفحه نمایش 6.59 اینچی LCD با نرخ تازه سازی 120 هرتز و وضوح فول اچ دی پلاس است. یک سوراخ پانچ در گوشه سمت چپ برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی وجود دارد. در قسمت پشتی یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در کنار دوربین های 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی کمکی قرار دارد.

بیشتر این ویژگی‌ها آشنا به نظر می‌رسند و دلیل آن این است که با برگه مشخصات اوپو K9s یکسان هستند. تفاوت اصلی در حافظه است – اوپو K10 Energy با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی به فروش می رسد که از هر نسخه K9s قدرتمندتر است. سایر مشخصات شامل باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 30 واتی، خنک کننده فانتزی، ColorOS 12 مبتنی بر اندروید 12 و دو رنگ جدید – مشکی و آبی است. این دستگاه هم اکنون در چین با قیمت 2199 یوان در دسترس است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا