موبایل و تبلت

تکنو از فناوری تصویربرداری Universal Tone معرفی کرد

تکنو به تازگی از ویژگی جدیدی به نام Universal Tone رونمایی کرده که هوش مصنوعی را به گوشی هوشمند می آورد. این فناوری برای ثبت دقیق و زیبایی رنگ و بافت هر رنگ پوست در عکاسی با گوشی هوشمند طراحی شده است.

اگر تا به حال متوجه نشده اید، گوشی های هوشمند از هوش مصنوعی برای ایجاد تنظیمات ظریف در رنگ ها با تشخیص رنگ پوست انسان استفاده می کنند. با این حال، در حالی که بسیاری از تولیدکنندگان در مناطق مربوطه خود کار شایسته‌ای انجام می‌دهند، اغلب برای نشان دادن دقیق این موضوع در مناطق دیگر و زمینه‌های فرهنگی مختلف تلاش می‌کنند، که گهگاه منجر به تصاویر کمتر دلپذیر می‌شود. خوشبختانه تکنو راه حلی برای این موضوع ارائه کرده است.

تکنو Universal Tone با هدف ثبت نمایش دقیق و مناسب از رنگ و بافت هر رنگ پوست در عکاسی با گوشی های هوشمند ایجاد شده است. این فناوری واقعاً زیبایی منحصر به فرد هر رنگ و بافت پوست را نشان می دهد، در حالی که پرتره های کاملاً پیشرفته ای را ارائه داده که ترجیحات فردی مصرف کنندگان را برآورده می کند. جک گو، مدیر تکنو، در رابطه با این فناوری جدید بیان کرد:

تکنو همیشه به توسعه فناوری به عنوان راهی برای ایجاد ذهنیت مثبت تر نسبت به جامعه و آینده به مصرف کنندگان نگاه کرده است. TECNO Universal Tone مظهر این مأموریت است. این فناوری از یک رویکرد علمی دقیق و مبتنی بر داده برای ارتقای تصویربرداری دقیق تر و اطمینان از بازتاب واقعی زیبایی متنوع کاربران ما در سراسر جهان استفاده می کند. با انجام این کار، مطمئن می شویم که هر چهره در یک تصویر دیده می شود.

فناوری TECNO Universtal Tone سه موتور را در یک نیروگاه یکپارچه ترکیب می‌کند: یک موتور بازیابی رنگ پوست چندگانه، یک موتور تنظیم بومی، و یک موتور پرتره محاسباتی با هوش مصنوعی. فناوری یونیورسال تون در فیلم کوتاه خیره‌کننده Portrait For Everyone که توسط BBC StoryWorks در اکتبر تولید شد، به نمایش درآمد.

این سه موتور با هم افزایی، بهترین ها را در TECNO Universal Tone به نمایش می گذارند. ابتدا، موتور ترمیم رنگ پوست چندگانه، رنگ‌های مختلف رنگ پوست را کالیبره و بهبود می‌بخشد. متعاقباً، Local-Tuning Engine از تغییر ساختار رنگ‌های چهره پشتیبانی می‌کند و محیط اطراف را برای بازسازی سایه‌ها تجزیه و تحلیل می‌کند و به نتایج بهینه برای هر منطقه و سناریو دست می‌یابد. در نهایت، Computational Portrait Engine مبتنی بر هوش مصنوعی از یک الگوریتم شخصی‌سازی‌شده و سفارشی‌شده استفاده می‌کند که با اولویت‌ها و بینش‌های زیبایی‌شناختی منطقه‌ای هماهنگ است. این شامل حفظ ویژگی‌های منحصربه‌فرد مانند علائم زیبایی و خال‌های مادرزادی در عین تقویت خطوط صورت، ایجاد پرتره‌های طبیعی، سه‌بعدی و بافت‌دار است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا