کنسول و بازی

سونی استودیو Jade Raymond’s Haven را خریداری کرد

تقریباً یک سال از زمان اعلام همکاری سونی با استودیو Jade Raymond’s Haven بر روی IP جدید بازی، این شرکت اکنون توسعه دهنده را خریداری کرده است. شرایط مالی این قرارداد فاش نشده، اما سونی و هیون اطلاعات جزئی در مورد بازی ای که بیش از یک سال روی آن کار می کردند به اشتراک گذاشتند.

ریموند گفت که اولین IP جدید ما برای پلی استیشن در مسیر ارائه یک تجربه چندنفره AAA با چشم‌اندازی برای ساختن یک دنیای سیستمی و در حال تکامل متمرکز بر آزادی، هیجان و بازیگوشی است که بازیکنان را برای سال‌ها سرگرم و درگیر نگه می‌دارد. این چیز زیادی برای ادامه دادن نیست، اما به نظر می رسد که Haven در حال کار بر روی یک بازی زنده است که استودیو قصد دارد سال ها از آن پشتیبانی کند. سونی تاریخ انتشار این پروژه را اعلام نکرد.

خرید Haven توسط سونی جدیدترین نشانه‌ای است که صنعت بازی‌های ویدیویی در اطراف تعداد انگشت شماری از بازیگران بزرگ ادغام می‌شود. شاید تنها چند ماه به سال 2022 نرسیده باشیم، اما در حال حاضر هم مایکروسافت و هم سونی چند معامله را اعلام کرده اند تا صنعت را به اردوگاه های مخالف تقسیم کنند. همه چیز در ژانویه شروع شد، زمانی که اولی فاش کرد که ناشر مشکل دار Activision Blizzard را به قیمت 68.7 میلیارد دلار می خرد. کمتر از دو هفته بعد، سونی همه را با این خبر غافلگیر کرد که سازنده بازی Destiny 2 Bungie را به قیمت 3.6 میلیارد دلار غافلگیر کرد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا